ripperk Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hei! Nå har jeg koblet opp systemet i bilen min, 2x pioneer 12" 1200W og en Thunder Forsterker på 1800max :peace: men så ville jeg ha et equalizer da, og tingen er at jeg ikke har noe peiling på det, er det sånn at den må støtte et anntall watt eller er det bare til å koble opp hvilken som helst equalizer i bilen, Og hadde tenkt på bare for bassen justere den på max og minimum og ikke for mange dingser og kapper :P bare bass og 2 3 andre ting Takker for all hjelp!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Da ville eg heller ha kjøpt ein spiller der du kan justere nivået på subutgangen. (uten at nivået på resten av høgtalerene blir endra) Eller du kan kjøpe deg ein forsterker med kontroll for justering av nivået. (kontrollen plasserer du ved midtkonsollen) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ripperk Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 hmm tja funker det og, men ville ha en liten sånn knapp eller skru på rett under cd`e spillern eller noe ^^ men skjønner poenget ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 vel. Til bass kan du kjøpe en forsterker som har ingang for ekstern bass kontroller. Blandt annet JBL har dette. Dette er hendig, liten knapp som du kan plassere hvor enn det måtte passe deg. Hva du mener med 2 3 andre ting aner jeg ikke.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ripperk Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hmm sånne dinger man kan skru på, men ikke for mange liksom ^^ JBL ja, skal sjekke ut sia dems Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg