Gå til innhold

90hk tdi automat?

Ranger emnet

Ole-mann

Anbefalte innlegg

90 hk med automat er bedre å kjøre en med manuell vertfall.. skal jeg ha octavia igjen stiller en med 90hk automat sterkere en 110 og 130 manuell.. da jeg i utgangspunktet syntes manuell og diesel er DØFØDT. masse røring med de upresise vag sjaltringene å ikke noe action:P

dieselboksen ga vertfall en merkbar effektøkning i hele melomregisteret.. så sant jeg fikk justert den riktig.. maaange turer med titting i speilet å hastoghetstesting oppover bakker..

økte toppfarten opp en bestemt bakke fra 85 til rett over 90. med en halv omdreining på boksen. hehe,

men skal jeg ha igjen blir det nok skikkelig chip. så all den extra dieselen får litt mere ladetrykk å leke med

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil påstå demotorene går bortimot evig... hør om 3ergolfer som har gått 500k med de motorene å da var ikke motoren grunnne til at de blei høggern,

å de automatkassene skal vere greie... men det er først nåp i nyere tid vag har begynt å pese taxisjåfører på å bytte olja.. ikke vanelige brukere... meeen jeg vil igeunn anbefale giroljebytte minst hver 90k uansett...

hadde jeg selv hatt en automat. hadde jeg bygget hver 60k for å vere sikker... ikke sååå jæææævla dyrt for å ta vare på bilen..

men så er jo jeg imot 30000 intervaler på motoren å da... bytta på 15000 jeg..

det går ikke bra heller.... men gikk vertfall bra nok til at espen kom på at han måtte gire ned med RS en sin for å henge på meg ut av en rundkjøring.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, takk skal dere ha, IKKE slå men

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15295303&sid=xz3cab26Osl422788&WT.svl=Link

bilen er nok litt overpriset, men er jo åpen for bud, får se om det blir noe respons...

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider