Gå til innhold

Hva spiller du når du skal demonstrere lyden i bilen din?

Ranger emnet


Cathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pendulum, flere låter fra 'hold your color' skiva.

 

Liker lyden på Gorillaz - Demon Days, låtene som bemerker seg for min del:

Last Living Souls

Feel Good Inc-Feat. De La Soul

November Has Come-Feat. MF Doom

og ikke minst:

DARE-Feat. Shaun Ryder

 

Finnes utrolig mye annet morsomt dog.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt artig at det kommer fra en person som har motorstørrelse, ventilantall og hk i signaturen, men ingenting om hvilken komfort som finnes :D

 

Men er forsåvidt enig i hva du sier..

Hifi for alle penga! :)

Bilen min er en Volvo 850 med skikkelige fjører og michelin dekk. At komforten er bra, seier seg sjøl :D

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker den CDen da den virkelig gir suben noe å gjøre. :)

men for lydkvalitet tror jeg det er en av de aller siste jeg ville valgt. vel, ikke det at jeg har så mye SQ å stille opp med uansett, men... ^_^;

 

Hvem sa noe om SQ? :D:D

 

Tarantulla drepte gamle subzero 12'en min forøvrig hehe.. :P

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sa noe om SQ? :D:D

 

Tarantulla drepte gamle subzero 12'en min forøvrig hehe.. :P

hehehe...

de sangene kan drepe det meste tror jeg, så inntens og urent som signalet er. på den sangen du nevnte for eks, så er ikke bassen sinus, men mer trekantpuls (om jeg ikke blander med andre sanger på den CDen nå).

 

men for å demonstrere trykk, er det helt råe sanger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Celin Dion har en stemme med stor spenvidde synes jeg, og har kan et anlegg med for lite dynamikk fort begynne å forvrenge når hun holder tonene så lenge, Sissel Kyrkebø, Carola er også i samme kategori synes jeg :) Bjelleklang er meget krevende for å låte bra og krever mye headroom med mye mikroinformasjon som er balndet i alle kanalene... Odd Børretzen likeså...

Hei James.

Holder på å "justere"for å få litt bedre lyd med DEH-P88RS enn med den jeg hadde i Oslo.Er enig med deg der att denne artisten er vanskelig.Skulle absolutt hadde hatt EMMA cd.

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei James.

Holder på å "justere"for å få litt bedre lyd med DEH-P88RS enn med den jeg hadde i Oslo.Er enig med deg der att denne artisten er vanskelig.Skulle absolutt hadde hatt EMMA cd.

Per....

 

har du andre komponenter borsett fra spilleren? bruker du innebygde delefiltre i speilleren eller fra forsterkeren?? gratis med Pioneer istedenfor noe "annet" ;) ellers er Emma "obligatorisk" for enhver SQfetish!!:titties: altså: ikke SKOfetish...:hammer:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla.

Pr idag bruker jeg spilleren.Men i løpet av vinteren blir det innkjøp av Focal Be N6.Da blir det aktiv deling på settet.Vinteren er lang.Mulig nye basselementer også.Jeg får se hva det ender opp med.Er litt"glad" i Focal blitt.:boxers

Dørene skal også få seg matter og guffe +mdf ringer.

Per...

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk med normal evne til å høre detaljer og MUSIKK:

Dire Straits - Local Hero & Wild Theme(live)

evt

Dire Straits - Brothers in arms

 

Konklusjonen blir som oftest: Steike bra lyd, skal komme igjen når du har fått kobla opp Morel Elate 10" dine.

For folk i klassen:

Et eller annet Trance-piss som dunker bra akompaniert av av en hissig diskant som hyler det den kan. Selvfølgelig den sangen med Lavest bit-rate eg kan finne i mediebibloteket mitt.

 

Konklusjonen blir alltid: "bra lyd å sånn da!, men litt for lite sånn dunk dunk og sånn da!":hvaskjera

 

Du er latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår