Gå til innhold

Hva spiller du når du skal demonstrere lyden i bilen din?

Ranger emnet


Cathan

Anbefalte innlegg

ikke at jeg har noe skikkelig stereo, men hender jo jeg skal hvise kompiser hva det klarer og da går det i:

 

noen få:

tiesto - traffic

tiesto - lethal industry

lil``jon & eastside boys - kings of crunk

the pussycat dolls - buttons

++ div scooter, michael jackson og en del hardhouse, hardtrance, harddance

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tchaikovsky: 1812 Overture:The New Recording må jo være flinkis innspilling nummer en.

telarc selvsagt, på dvd audio.

http://www.telarc.com/DVD/title.asp?sku=DVD%2DA%2D70541&mscssid=5RCATC937FV38KKHST9TA9QQB2563S3D

 

Hører på alt som høres moro ut, stort sett rap,rock og elektriske ting.

Lydbildet mangler høyde,bredde,fokus og stort sett alt annet, så hvis lytterne blir imponert er det ikke anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa Wine-O Pop my trunk i golfen... det trøkka riiimelig godt... Og jeg har bare en 15" Sony P5 basser på Digital monoblokk... Kan tenke meg at dere med råe anlegg og masse effekt koser dere villt...... Gleder meg til jeg får penger til Kicker anlegget jeg har planlagt.... 2stk L7 10" og SX 1250.1:yodude: :yodude: :yodude:

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yello. Leila K - electric. Vassengutane. System of a down. Static-X. Styles of beyond - superstars. slightly stupid - running with a gun. Pennybridge Kingz - No holds barred snippets. Paul wall. Sven RG. slipknot. Rob Zombie. menacide - braggin rights. KMFDM - waste (deili tromme bass). intrigue - deanu maija. Edgewater - Quitter. Drowning pool - let the bodies hit the floor. Dope - motivation. Coheed and cambria - A favour house atlantic. Chipz - 1001 night(fjortiss). Breaking benjamin - phase - so cold - sooner or later. Blue paper project = syke sanger!!.

 

Ja det va nu nån sanga! funke fint i bil dem ;)

Vw "B"olf. Low and kinda slow. Tdi 4 motion. 2000. mod

Volvo 850 se. Low and slow DB edition. 93. mod

 

X-Audi A6 1.8T 97. mod.

X-Vw caddy Life. Low, not slow. 1.9tdi 06. mod. pluss flere biler som ikke orke nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det anlegget jeg har nå: 50 Cent - Candyshop.

 

Anlegget har bare rånedunkdunk i seg, og funker kun til det.

 

Anlegget jeg monterer i helga:

 

System Of A Down - Chop Suey

Mozart - Pachebel - Concert In D Minor

Windir - Martyritum

Finntroll - Trollhammaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvida cd samlinga litt siste uka..

 

Yello-Flag

Yello- the new mix in one go

Dire Straits & mark Knofler- private investigations (2cd)

Michael Jackson- The essensial (2cd)

 

Kjøpte meg også ett magasin her om dagen "HIFIchoice" der var det med en cd med diverse Rock, jazz, akustisk og classke låter. http://www.thenaimlabel.co.uk/default.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler en sang som dekker det meste av lyd i beilen din bass-mellomtone- diskant. Den passer ikke til alles smak. Men lyden er helt fantastisk.

 

Cradle of Filth - her ghost in the fog.

 

Kan ikke beskrives, må høres.

 

*Springer med nøkler i hand, hopper inn i golfen, hopper ut med øresus*

 

^^

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love deg(anbefale deg) Three 6 Mafia - late nite tip (orginal og screwed mix) spiller i hjel bilen din.. det er de sangene i værden du får mest bass bortsett fra mange basstester... Den Sangen er extrem.. Dem bruker mye den sangen i mange konkuranser og på http://www.realmofexcursion.com får du se mange vidioclips og bilder, og prosjekter av anleggbygging og testing.! lykketil vidre ;) MVH Nicolai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår