traction Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hei! Noen som vet om en E34 som går i området rundt hvittingfoss? Lyseblå eller sølv med stålfelger med orginale bmw kapsler? Sto parkert literann for å slappe av på bensinstasjonen i hvittingfoss, begynte å bli trøtt etter å sverigetur. Så kommer da denne bilen å parkerer ved siden av. Ut kommer det to stykker, han ene løper rett bort å slår i passasjer ruta og han andre slår i panseret og går mot døra mi. Da kjører jeg selfølgelig avgårde. kjører tilbake mot drammen igjen da det var lettest. De følger etter, ser ikke regnr grunnet at de kjører med fjernlys på. Kjæresten min ringer politiet mens jeg kjører rimelig fort. Klarer etterhvert å få litt avstand ifra de. Usikkert om de kjører ut på E18 eller ikke, men syns jeg så en bil som var et stykke lengre bak etter jeg kjørte ut på E18, lå i rundt 200 så tviler på at det var noen andre. Møter politiet etter bomstasjonen, men da er de ikke å se lengre. To andre patruljer leter etter bilen, men klarer ikke å finne den. Aner ikke hva de var ute etter, stjele bilen, fulle av dop og bare for å skremme, eller om det hele dreide seg om en missforståelse. Aldri sett hverken bilen eller personene før. Politiet har ikke noe å gå videre på, så mottar tips med glede. Send gjerne på PM dersom dere ikke vil si noe her. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Kan du ikke dra tilbake til bensinstasjonen, forklare saken og sjekke kamera etter regnummeret ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har finni ut hvem det er nå;) De hadde vist innrømt det å , bare for gøy visst. Jaja, ungdommen nå til dags;P Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg