Gå til innhold

BMW kjøper kanskje Volvo

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=521571

for min del spiller det liten rolle, da jeg både liker ford og BMW også. Hva med dere?

synspunkter?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det er genialt jeg!!:D

Om Bmw kan få litt av driftsikkerheta til Volvo så er jo det bare bra!

Å Volvo kan lære noe om design fra Bmw!

KNALL! :D

Venta på detta!

ikke for å være slem skluttemor, men hvis du kjører 124 og klager på volvo's design, samt klager på kvaliteten i BMW, da har du skutt "litt" utafor skiva:/

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være slem skluttemor, men hvis du kjører 124 og klager på volvo's design, samt klager på kvaliteten i BMW, da har du skutt "litt" utafor skiva:/

skluttemor?!

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen, men la meg si det sånn da..

Jeg er ikke no firkanta merke-entusiast og jeg snakker KUN av erfaring.

Volvo er ingen stygg bil, det har Volvo ALDRI vært!

MEN Bmw har sinnsykt mange jævla vellykka karosserier! Design på Volvo og Bmw kan ikke sammenlignes, men hadde jeg kunnet velge mellom en spill ny V70 og en ny Bmw e60, så vet jeg hva jeg ville valgt. (Sistnevnte) Fordi jeg liker Bmw-designet best. Ja, kall meg status-hore.

Når det kommer til kvalitet på Bmw har jeg og flere kamerater dårlige erfaringer med kjølesystemer, toppakninger.. ja.

Sånn sett er Volvo genialt! Jeg har ALDRI opplevd en Volvo som ikke starter, å familien min har hatt myyyye Volvo! Vet ikke noe om kvalitetn på kliss ny Bmw, da vi ikke har hatt så ny Bmw.

Jeg mener ikke å slakte noen merker!!

Jeg er faktisk rimelig begeistra for både Volvo, Mercedes og Bmw, som signaturen min tilsier!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er vel ikke det værste som kunne skje det. Hadde vært mye verre om de hadde blitt kjøpt opp av noe japse bil drit. Uansett så vet vell de fleste at volvo sliter om dagen som det fleste andre bilkonsern. Så BMW hadde kanskje vært redninga.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er genialt jeg!!:D

Om Bmw kan få litt av driftsikkerheta til Volvo så er jo det bare bra!

Å Volvo kan lære noe om design fra Bmw!

KNALL! :D

Venta på detta!

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94824

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95007

:D

http://www.teknikensvarld.se/nyheter/080828-volvo-saab-bmw/index.xml

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke folk som på død og liv skal pisse på BMW har det så lett lenger nei. Flott at du postet de linkene her:)

Eneste som har vært å bytte på min BMW er en plastskrue til 20-30 kroner. At BMW er så lite driftsikkert nå om dagen er bare en myte!

Og det hadde faktisk vært herlig om BMW hadde fått Volvo på rett kjøl igjen, og kastet alle FWD design ut vinduet.

Fått Volvo til å lage Volvo igjen!

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde lest det lengre innlegget mitt så skreiv jeg at jeg ikke hadde no erfaring med NYERE BMW. Der var det bla snakk om 2007-modeller..

Jeg har ikke hatt nyere bmw enn 97..

Og bare for å ha det klart; jeg liker bmw jævla godt jeg. Neste gang jeg skal ha meg bil, skal jeg ha nyere bmw.

Nå skal det sies at vi har hatt uflaks med nesten alle bila våre da.. Mercedesen min har gjort meg irritert x-antall ganger og er ennå ikke frisk per dags dato. Bmwn er på verkste for å bytte toppakning og el-motor'n til vifta. Har forsåvidt nettopp bytta vannpumpe+++ på'n også. Alt med bmw'n skjedde de første tre-fire månedene vi hadde den.

MEN. Når vi får tilbake bmw'n skal jeg garantere at vi fortsatt vil ha'n.. For i tillegg til å se jævla bra ut så har Bmw sinnsykt herlige kjøreegenskaper!! det er faan meg en go bil...

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider