Gå til innhold

BMW kjøper kanskje Volvo

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Folk som kaller visse bilmerker(da henholdsvis Bmw og Mercedes)kebabtralle har (etter min erfaring) INGEN kunnskaper om de merkene, så da må det vel være bedre å holde munn?

Klarer ikke å ta folk serriøst om det er den første kommentaren jeg får om Bmw'n eller Mercedesene!

Reale bilfolk ser det positive i det meste, nettopp fordi de har god kunnskap, så har man ikke noe bedre å si enn ''kebabtralle'' osv, så ti still.

merce er ikke kebabtralle...det er pirattaxi det =) hvertfall typiske som e-klasse. Men for all del...de fleste bilmerker har mye bra historie og mercedes hadde jo fatsrekord på en eller annen rimelig syk fart for sin tid med motor på 22,x liter og greier for lenge siden men når du er i groruddalen i oslo også kommer det en bmw(3,5 eller 7serie) med sota ruter og no svære hjul og gjerne no harry styling så tenker du ikke der kommer ola! bmw kan bygge motor og bilene er sikkert flotte og kjøre men alt for like design i mine øyne og da ett design jeg ikke er noe serlig fan av

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

merce er ikke kebabtralle...det er pirattaxi det =) hvertfall typiske som e-klasse. Men for all del...de fleste bilmerker har mye bra historie og mercedes hadde jo fatsrekord på en eller annen rimelig syk fart for sin tid med motor på 22,x liter og greier for lenge siden men når du er i groruddalen i oslo også kommer det en bmw(3,5 eller 7serie) med sota ruter og no svære hjul og gjerne no harry styling så tenker du ikke der kommer ola! bmw kan bygge motor og bilene er sikkert flotte og kjøre men alt for like design i mine øyne og da ett design jeg ikke er noe serlig fan av

Det du ikke er sæli fan av, er det de fleste her misliker, nemlig USMAKELIG mye plastikk på et og samma kjøretøy..

''Sponsored by Plastkompaniet AS''.. Got my point?

Og gjerne en cd eller no annet jalla i hovedspeile.. Men heldivis er ikke alle Bmw'er sånn:) Forstår at du kan tenke dine negative tanker om de usmakelige versjonene av Bmw, men de blir hva eierne gjør dem til og heldigvis er det mange som ikke hærper bila sine med masse plast, enten det er en Nissan Primera, Mercedes w201 eller Bmw e36. Hvis du legger govilja di til, så er jeg rimelig skråsikker på at du finner en Bmw du liker!;)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så golf med plastikk er med andre ord ikke harry-teit, jaja, jeg er mer og mer glad i meg sjøl:)

VAG skaper ubehag.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo vært interesant da..

"Okei, we are ze germanz. We have hiiiaaar ze swedische automobile. We need to make it a RWD, and zhen we will put ze m3 engine in."

Kommer ikke til og bli noe særlig forskjell tror jeg. Herregud, hva mer er det og fucke opp, som Ford enda ikke har gjort? :P

Heller BMW enn Ford.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det nyeste spion bilde av den nye kommende bmw volvo'en...

3899332x400eoqm3.jpg

som mann ser så er den meget kamuflert og det er litt vanskelig å si hvilken form som kommer til å bli den endelig. men man ser tydelig design fra volvo innblandet bmw...

Er litt omvendt.. BMW's traktorlinjer på VOLVO???

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så golf med plastikk er med andre ord ikke harry-teit, jaja, jeg er mer og mer glad i meg sjøl:)

VAG skaper ubehag.

golf med mer plastikk enn org. er som regel rimelig harry det og ja, men har ikke nevnt noe VAG her sånn egentlig...Synes nå det er behagelig å kjøre både 02 modell A4 og 04modell A3 jeg og forsåvidt golf 3 også når du får riktig interiør så ubehag er det hvertfall ikke for min del :) Mulig noen kropper er laget mer for andre merker for jeg har ennå tilgode å kjøre en bmw hvor jeg sitter veldig behagelig og samme gjelder volvo. Eneste er 2'førr som har sofa fra 70-tallet...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi nevner i fleng..........

han er pasient mondeo, sier jo litt når han sjøl kaller seg det...

har hadde både ford og saab jeg, så jeg kan jo godt si hva som er best, det er FORD!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider