Pudding Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 hmm har alle fått med seg at godeste fredrik har fått igang siden sin ? http://www.kamikazedrifters.com/ absolutt en sjefsside! :) :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Vakker side! Jeg gliser når jeg ser hvor fort drifting vokser her til lands nå. Alle har det vel ikke i kjeften, så det skjer vel store ting rundt omkring her til lands. Framtiden ser lys ut! Et samarbeid med svenskene kunne jo vært interessant? En driftingkonkurranse, med løp både i Norge og Sverige, hvor den som har flest poeng sammenlagt, drar inn en svær pokal og masse cred :D Bl.a., så har det vært prat om drifting hver gang jeg har sjekka hva som blir diskutert på irc idag. Morro :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Skikkelig kult design FSR! Gleder mer til å se mer fra 200'n til Moen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg