andy240 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hei.... Noen som kan hjelpe meg med åssen du legger ut bilder? Er ny her sjø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hei.... Noen som kan hjelpe meg med åssen du legger ut bilder? Er ny her sjø. Få deg en photobucket konto og last opp bildene dine der! så limer du inn den linken som er til bilde ditt derifra hit:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 okaj, takk, Da prøver vi det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 vilket års tall kom omega b da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 vilket års tall kom omega b da..? 1994:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius83 Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Min Gamle: Før: Etter: Nye. Nytt utgangspunkt/prosjekt. Den Omegaen med reg CE72022 var det å forstå at det var din tidligere bil Bambo?? Jeg har den bilen nå skjønner du.. Har du litt historikk om denne bilen? Siter Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 er den like pen enda?har hørt at den har hatt en del eiere etter bambo,når og hvor kjøpte du denne bilen Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 hmmm.....den ville han ikke svare på,tok jeg han i en liten løgn?.den bilen går i akershus et sted om dagen den. Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 den CE 72 den ser jo ikke ut lenger. JEg solgte den til en utenfor Våler i Hedemark som har hatt den fram til nå. Bilen bærer preg av dårlig vedlikehold, ene buen er mer eller mindre rusta bort. Starta rusta fra innsida da jeg hadde den, å det var vel mye av grunnen til att jeg å solgte den. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 hei bambo ja bilen er nok ikke like pen som da du hadde den,mem den blir stadig bedre nytt eksos hele veien er bestilt og service og regreimbytte er i gang denne uka. den blir rust sveise og lakkert opp igjen okt eller november men jeg har lest et sted at du ha blandet litt extra i lakken hva og hvor mange prosent er det du hadde i extra Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Vi hadde i 5% med noe carbon grafitti i den. Bra noen fikser den til igjen :) Bytter begge buene nå da håper jeg? Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 si forrest en ifra om du skal selge Azev hjula. Skulle hatt meg det som vinter felger :) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 ja nå går begge buene og blir valset før lakkering felgene blir nok ikke solgt enda,men skal prøve montere noen 20"samboarn har på bilen sin i morgen Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 min nåværende. Forøvrig til salgs Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg