henne Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Du må slutte å tvile, for det var helt rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 hehe. det som er litt morsomt er når jeg leser vg/dagbladet/nettavisen og slikt. om hendelser i oslo. så ser jeg først på bildet. gjetter meg frem til hvor det er, så leser jeg nedover i teksten hvor dette var.. i 80% av tilfellene gjetter jeg riktig! tragisk å ha kjørt lastebil så mye i oslo at jeg kjenner igjen steder bare ved å se en bygning! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Lurer på hvem den lykkelige eieren er...hmm Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Siste bildet der er vel med Norske røde prøveskilt.. Mener jeg har sett denne på en messe i landet for ett par år siden også. Griserå "bil" feil! denbilen i annonsen er IKKE inorge men i usa! Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 stemmer... var mannmessa i 2006 ellero slik tror jeg men dette er en bil man kan glemme å få skilter på i norge;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Ser veldig ofte en rød 200sx s14A på abildsø/bøler noen her? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 vet at det er en lilla en væffal på bøler Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Det har stått rød oppi gata på brattlikollen endel ganger... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Står en Nissan Skyline R34 med Top Secret klistremerke utenfor leiligheten min nå. Det er den som ble solgt på alfaset auto med god spec liste. http://pal.finn.no/pal/alfaset/car/used/object?finnkode=15656315&sid=xz10jcgN9_NX817824&WT.svl=Bilde Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Først hadde Alfaset auto den, så Pettersen autoimport deretter en eller annen fyr.. hvis jeg ikke husker helt feil. Uansett en veldig tøff bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Ser veldig ofte en rød 200sx s14A på abildsø/bøler noen her? En tilnærmet original en med PA-skilter? Hadde følge med den fra operaen og til Galgeberg-avkjørselen foren uke siden :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Maybach på gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Maybach på gardermoen kult.. så den strøken ut inni. så jo nesten litt kjedelig ut med streite felger og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 ja var vel meidal som solgte den til casper, og kasper solgte videre igjen vet ikke om det var pettersen, som igjen solgte for en blodpris, deretter havna den hos en som ENDELIG bruker dritten Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg