zonda Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 (endret) jepp. bor du der ? Endret Juli 20, 2010 av zonda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavallino Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 hvor spotta du den Ferrari 355 tror jeg vet hvem han er... tjuvholmen Phus på akerbrygge. Det er ikke min 355 om det var den du tenkte på. Uansett synes jeg det er en fryktelig uting at man opplyser om hvor bilene står når man tar bilde av biler som står lagret i fellesgarasje, og legger de ut på nettet. Er nok av de som har glede av å gjøre herværk på slike biler! (Det har vel du erfart selv også Power?) Men å spotte og ta bilde av biler på veien er moro å titte på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 (endret) beklager. litt korttenkt av meg, eier ikke bil av det kaliber så er ikke redd for herværk. men hadde sikkert vært det hvis jeg han hadde eid en finere bil. skal ikke skje igjen!. men her er noen bilder fra igår å idag db9 volante og tesla. db9 og carrera tesla og cls55 amg ferrari california og carrera 4 i de 5 minuttene jeg var ved denne bentleyen rakk det å kjøre forbi en porsche en ferrari 575 en bmw m3 og i tillegg til det en mercedes sl65 amg, en panemera, en cayman og en bmw m6. fulgte etter m6`en og her er den: og samme sted igår: bmw m5 og panemera. kommer til å legge ut en video på youtube med bilder fra norge iløpet av uka, og en fra monaco iløpet av en 2 ukers tid: mrmisteraa Endret Juli 20, 2010 av zonda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 (endret) Det er ikke min 355 om det var den du tenkte på. Uansett synes jeg det er en fryktelig uting at man opplyser om hvor bilene står når man tar bilde av biler som står lagret i fellesgarasje, og legger de ut på nettet. Er nok av de som har glede av å gjøre herværk på slike biler! (Det har vel du erfart selv også Power?) Men å spotte og ta bilde av biler på veien er moro å titte på:) Hei Cavallino, vet at det ikke er bilen din. Helt enig med deg vedrørende bilder som tas i fellesgarasje samt det å gå ut med info om sted. Tilbake til bilde så er bilen heller ikke F355, men heller 348:) Endret Juli 20, 2010 av power007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coopers Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 jepp. bor du der ? nei, men jeg kjenner han som eier den :) det er en 190 2.3 16v 185 hk med ombygd front. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 hehe ok :) si til han at det er på tide å vaske den snart da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 her er noen man ikke ser så ofte. ferrari 599 gtb edo c VS maserati granturismo mc sport line begge går i fargene hvit, svart og karbon. begge er fra italia. begge er en spesialutgave. jeg vet ikke hvilken jeg ville valgt. følg med på youtube! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 her er noen man ikke ser så ofte. ferrari 599 gtb edo c VS maserati granturismo mc sport line begge går i fargene hvit, svart og karbon. begge er fra italia. begge er en spesialutgave. jeg vet ikke hvilken jeg ville valgt. følg med på youtube! gi meg den trabanten :D:D:D:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Zonda: Du er syk på å spotte biler.. det liker vi! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 takk alex. mest flaks tror jeg, men jeg har alltid med meg kamera når jeg er ute ;) men svingte innom noen butikker på vei hjem idag. en lykkelig eier hentet den nye scudden sin idag. flere bilder fra idag og mange andre bilder ligger nå på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=bKOTYDwhe6s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 tilbud!!!!!!!!! med på kjøpet av bentley får du tilatelse til å parkere over 3 ELbil plasser om gangen. Hmmmmm !!! men lengre nede i rundkjøringa stod det en ferrari 456, en en carrera 4s og en mercedes c63 amg. så det ble noen kule kombo bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 spotta en liten mørkeblå gammel fiat 500 for noen dager siden. den hadde masse stickers og kjørte rundt med panseret oppe. det står 500gt men er det en gammel abarth? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 her er noe. bentley continental flying spur amg gt2 clubsport(1 av 300) quattro er denne norsk? hva slags skilter er det den har? men hvertfall er den kjøpt på sandven. jeg blurra resten av bilde så ingen ser hvor den står, pga den høye prisen på en slik bil! ps føler meg litt ensom, fett om flere legger ut bilder :) !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Dæven, du klarer å spotte "rå" biler i en bilsjappe, eller i et garasjehus hvor det bor rike folk, kudos. Istedenfor å gå sånn rundt. Stell deg i krysset i Vika, der kommer dem som pæler på en snor. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg