zonda Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 http://www.sportscar.no/default.asp?pageid=2012 denne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt3rsjo Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 Så en RR Phantom som kjørte over Majorstu-krysset i går, noen her inne? Ikke? Tenkte meg det ja :D Der tok du grundig feil......Jeg kjørte over Majorstukrysset i Phantom OG er her inne : ) Siter 04`Rolls Royce Phantom 07`Porsche GT3 RS 04`Land Rover Defender 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Der tok du grundig feil......Jeg kjørte over Majorstukrysset i Phantom OG er her inne : ) Ha ha Eirik. Buuuuurn som de sier i thats 70's show:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Har spotta 2 audi r8er i det siste. ene var hvit og den andre sølv farget:) spotta ferrari 355 og, en sort farge i sinsenkrysset. har spotta også en ferrari f430. desverre ingen bilder.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Den sølvfarga R8en tilhører vel Møller Ryen tror jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Den sølvfarga R8en tilhører vel Møller Ryen tror jeg. Godt mulig :) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Tipper det er R8 V10-en til Møller. Fet bil. Fet lyd. Deilig med manuell kasse. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inca16v Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Hei spottet en hvit Caddy søndag 05/09-10 i brobekk veien forbi statoil og meny... Senket ned på bakken Svart bh på panser Med 6sota ruter på kassa Så utrolig strøken ut, hadde vært fint om noen visste om bilder eller ett forum jeg finner den på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Den sølvfarga R8en tilhører vel Møller Ryen tror jeg. Ryen er VW forhandler, så de har nok ikke noen R8. Importørens Daytonagrå R8 V10 med manuell kasse pleier å stå utstillt hos Audiforhandleren på Ensjø. Lånte med bilen på Gatebil i juli, og det var en relativt grei helg. ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Ryen er VW forhandler, så de har nok ikke noen R8. Importørens Daytonagrå R8 V10 med manuell kasse pleier å stå utstillt hos Audiforhandleren på Ensjø. Lånte med bilen på Gatebil i juli, og det var en relativt grei helg. ;) Var nesten rett da (: Bomma bare litt på lokasjonen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 spotter noe litt fint fra tid til annen, men i dag ble det en litt spesiell dag. for flere bilder og filmer av f.eks koenigseggen FØLG MED PÅ YOUTUBE. audi r8 tidenes beste norske lyskryss drag, mercedes sls amg og koenigsegg ccx 2 nydelige porscher. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Det der er Bertel O. Steens SLS AMG. Om Koenigseggen kjørte i følge skal du ikke se bort fra at det var noen journalister på tur ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Spotta eiriksmil på Majorstua i dag. Eller han spotta meg eller hvordan det var. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Hei hei ja :) Der tok du grundig feil......Jeg kjørte over Majorstukrysset i Phantom OG er her inne : ) Daaaamn! :P Var det siste jeg hadde ventet meg haha! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg