DRFT-R Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 feil! denbilen i annonsen er IKKE inorge men i usa! hvorfor han fyren prøver å selge den bilen aner jeg ikke for den kan du IKKEfå på norske skilter! Den på majorstua, har den skilter?eller sto den avskilta? jeger drit gira på å kjøpe meg en sliken om dagen, men da jeg hørte nyhetene om å få skilter på denga jeg blankt faen;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 (endret) feil! denbilen i annonsen er IKKE inorge men i usa! hvorfor han fyren prøver å selge den bilen aner jeg ikke for den kan du IKKEfå på norske skilter! Den på majorstua, har den skilter?eller sto den avskilta? jeger drit gira på å kjøpe meg en sliken om dagen, men da jeg hørte nyhetene om å få skilter på denga jeg blankt faen;) er drit kul bil:) har du noe kjennskap om de er trimmvennlige? ut ifra motorn ser de helt råe ut..:P Edit: fant en video på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=x2Il1Ynn5Kc Endret Januar 2, 2010 av SprinterTuning Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 må si det er mye bil for penga da blir jeg svine rik skal jeg ha sånn. må jo kunne få skilter den registreres i samme sjanger som stor laste bil. siden den er så tung. har sett at man får den i suv å. og da har man stor suv da. men nå skal jeg se fleksnes Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rokker Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Hva slags bil er det her ?? Tre antenner og en sånn kraftig kamerat på den ene antenna?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Mest sannsynlig en Radioamatør... Ser mistenkelig sånn ut. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Er ikke de som sjekker om nrk/tv-lisens er betalt? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 kamera??. de fleste jeg har sett som har slike gerilja antenner driver som regel med hund og driit. og for at dem da skal holde med bønda har dem no cbradio grejer å komunisere med Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Mest sannsynlig en Radioamatør... Ser mistenkelig sånn ut. Eier av bilen står hvertfall oppført på "Liste over norske radioamatører". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Men hallå folkens! Han lurer på hva slags bil dette er, og det ser vel dere og at dette er en Honda Accord :D Han her möter jeg nesten hver dag til/fra jobb... Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 På Oppsal Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 I dag så jeg en Bentley Continental GT i Elisenbergveien. Og siden jeg ikke summet meg til å ta bilde, tok jeg isteden et av en Panamera med defekt(?) baklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 du glemte å nevne at det var i bygdøyaleeeee Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 du glemte å nevne at det var i bygdøyaleeeee Nemlig. Minn meg på å ringe deg neste gang jeg lurer på hvor jeg er... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 den er god! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 faen ta deg hege! nå ble jeg sånn.. brått usikker! dette er i bygdøy alle? krysset drammensveien right!? hakke vært der på en stund. men regner med at å svinge til venstre er forbudt pga. veiarbeidet der?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg