Mustang95 Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 hvor spotta du den Ferrari 355 tror jeg vet hvem han er... Den Camaro cruiset jeg med for noen dager siden, vil anta at det er svensk skilt på den Det er ikke en Camaro ;) Er Engelske skilter på den og det er en Dodge Challenger SRT-8 6.4L Hemi. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Det er ikke en Camaro ;)Er Engelske skilter på den og det er en Dodge Challenger SRT-8 6.4L Hemi. @ hadde tenkt å rette det, møtte Carew i dag på Majorstuen:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Det er ikke en Camaro ;)Er Engelske skilter på den og det er en Dodge Challenger SRT-8 6.4L Hemi. Nei, det er en 6,1-liter. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Nei, det er en 6,1-liter. :) Ok Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 (endret) wooow, kjørte forbi porsche på ryen og fikk tatt noen fine bilder av nye cayenne turbo 2011 mod. på vei hjem igjen i rundkjøringen på ryen møtte jeg den oransje murcielago roadstern. trodde jeg mistet den av syne men greide å ta den igjen. kjørte etter den til den stoppet ved et hus langt inne på manglerud. fikk tatt masse bra bilder å filmer. desidert den feteste bilen jeg har sett på norske veier !!!!!!!!! Endret Juli 6, 2010 av zonda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 her er noen bilder. porsche cayenne turbo 2011 lamborghini murcielago roadster. jeg pleier ikke gidde å sladde skiltene, men skal ha litt respekt denne gangen. for eieren var så snill og åpnet dørene for meg. tusen takk :) ikke hver dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 LOL, pengene som skulle gått til keeg crib og $$$PCmappe gikk til bil i stedet, hehe.. Like it ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 haha. ja nå er bilen bærums regga så jeg regner med at huset står der. men uansett så var personen på besøk til nabo huset TROR JEG.........men når man har lambo kan man liksom parkere foran hvilket hus man vil. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 haha. ja nå er bilen bærums regga så jeg regner med at huset står der. men uansett så var personen på besøk til nabo huset TROR JEG.........men når man har lambo kan man liksom parkere foran hvilket hus man vil. ;) Den lamboen er det en dame som eier, br 28xxx.. Hun er registrert her også, var aktiv for noen år siden da hun fikk bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Den lamboen er det en dame som eier, br 28xxx.. Hun er registrert her også, var aktiv for noen år siden da hun fikk bilen. Men hadde ikke hun annet eksos anlegg på sin?? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Er ikke ofte jeg gidder å snu meg etter EL biler ass men her er en jeg virkelig kunne tenkt meg:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Men hadde ikke hun annet eksos anlegg på sin?? De som sitter på bilen er ikke orginale. det første de gjorde var å få montert effektanlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 wow det er nok det kuleste teslan jeg har sett! jeg har sett mange grå, røde og svarte men de ser litt kjedelige ut da synes jeg. de ser straks bedre ut med litt sprekere farger! dette er det fineste teslan jeg har sett i norge. ellers så jeg noen av det "carbon utgaven" i london Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Fuck Roadster'n, hadde heller tatt denne: Endel billigere enn Roadster og.. Antatt pris under 500k :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 så en sølvgrå morgan aero 8 i byen idag. fikk ikke tatt noe bilde. det var f**n ikke ille lyd til og være en morgan. den hadde norske skilter, men vet noen hvor mange det er av dem her i landet ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg