tamaboy Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Kan noen forklare meg hva forskjellen på D2R/S og D2C er? Har disse noe forskjellig lysbilde? Har en Passat 3B med ettermontert linselykter lik Hella, der jeg bruker D2R hid. Er ikke helt fornøyd med hvordan lyset sprer seg. Noen som har prøvd begge deler, eller alle tre på en og samme lykt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Er nok orginale lykter. Har samme selv, og det er orginalt. Angående pærene så vet jeg ikke. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 D2R er langlys, D2S er nærlys. Dette er "gammelt", det nye er D2C, C betyr combi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tamaboy Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ok, så hvis jeg bruker D2R i nærlysa mine (i linsene), så er dette feil? Har ikke D2R et grått felt som skal virke i sammenheng med nærlys? Snakka med en Hellaforhandler idag. Og de sa at D2R brukes som nærlys i orginale Hella xenon lykter til passat. Hva er riktig her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ok, så hvis jeg bruker D2R i nærlysa mine (i linsene), så er dette feil? Har ikke D2R et grått felt som skal virke i sammenheng med nærlys? Snakka med en Hellaforhandler idag. Og de sa at D2R brukes som nærlys i orginale Hella xenon lykter til passat. Hva er riktig her? Jeg har ingen formening om hva hella bruker og om det er forskjell på fasong og/ eller lysbilde, men jeg vet bare at D2R betyr D2range og D2S betyr D2short..:) Jeg fikk beskjed om å bruke D2C da jeg måtte skifte pærer på min (originalmontert xenon) og jeg er meget fornøyd!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tamaboy Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg har ingen formening om hva hella bruker og om det er forskjell på fasong og/ eller lysbilde, men jeg vet bare at D2R betyr D2range og D2S betyr D2short..:) Jeg fikk beskjed om å bruke D2C da jeg måtte skifte pærer på min (originalmontert xenon) og jeg er meget fornøyd!:) Takker og bukker. Har vel fått bekreftet at jeg har feil pære med at jeg synes spredninga av lyset er dårlig, pluss det du sier her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Takker og bukker. Har vel fått bekreftet at jeg har feil pære med at jeg synes spredninga av lyset er dårlig, pluss det du sier her. Bare hyggelig å kunne hjelpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg