RaCk Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Skal ikke dem stå med parklys? Spurte politimannen jeg. "(hissig tone) Tror du skal la vær å legge deg opp i slikt når vi står og sjekker dere" *knurr* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Politiet gjør som dem vil. Dessverre. Din Civic? Ikke si at det var du som satt bak rattet der? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 min ja. Har ikke lappen jeg vet du. ;) Kjører ikke da. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by RaCk min ja. Har ikke lappen jeg vet du. ;) Kjører ikke da. ;) Pen bil. Åja, Okei, da så :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 hmmm.. hva sa de om skiltet? Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 ikke et ord. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by RaCk Skal ikke dem stå med parklys? Spurte politimannen jeg. "(hissig tone) Tror du skal la vær å legge deg opp i slikt når vi står og sjekker dere" *knurr* Jeg ville brukt så mye lys som mulig hvis jeg hadde sjekket dere, men det er en del regler som ikke gjelder for de. Bla beltebruk. De hvite lysene på taket er helt jævlig å få i tryne. Ute å sjekker damene?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Er ikke noe som heter at det er påbudt med parklys på når en står parkert. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 er ikke akkurat første gangen jeg ser en av dine biler sammen med en politi bil og får bot.. Har vel et dønn likt bilde av CRxn også???? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Offtopic så syns jeg det var et ganske godt bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 disse reglene gjelder ikke for utrykningskjøretøy... hvis jeg kræsjer å sykebilen kommer, så er det ikke meg i mot at dem setter på at par 1000m så dem ser hva dem driver med. grunnen for at politiet setter på fult av lys er jo for å sikkre seg selv. å det må dem jo få lov til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hadde jeg hatt kamera med meg hadde vi kanskje fått noe lignende med 300zx'n også? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 "Unnskyld herr politimann, kan jeg bare få ta et bilde...?" Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Tombra "Unnskyld herr politimann, kan jeg bare få ta et bilde...?" Hehe.. Er det det du sier eller når du tar disse bildene?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg