Gå til innhold

Politi bryter regel?

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde ikke politiet bruke kun blålysene sine når de parkerer dårlig?

 

Ta dette bildet og legg det med en anmeldelse på feil bruk av lys. De kan ihvertfall ikke henlegge saken da du har bevis over ørene.

 

Tar 10 min å sende en anmeldelse og det er jo en prinsippsak at ikke politiet skal kunne gjøre som de vil.

 

------------------

 

Jeg "Rack" anmelder herved tjenestemannen for brudd på veitrafikkloven i forbindelse med uforsvarlig bruk av kjørelys ved parkering.

 

Lysforholdene var av en slik art at bruk av kjørelys på en parkert bil fort kunne skapt en farlig situasjon. Jeg viser til at denne parkeringen ble foretatt i en trang og allerede uoversiktlig gate.

 

Saken har et viktig prinsipp om at politiet selv skal følge de regler de håndhever.

 

Vedlagt er dokumentasjon for påstandene fremsatt i denne anmeldelse.

 

Jeg er kjent med vitne og anmelderansvaret.

 

Med vennlig hilsen,

 

Rack

 

[signatur]

 

---------------------

 

evt klipper du bildet slik at de ikke ser at skiltet ditt er litt lite :D

 

Print ut og signer - koster deg ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tombra

"Unnskyld herr politimann, kan jeg bare få ta et bilde...?"

 

omtrent det ja.

Sender mailen til Hordaland politidistrikt jeg. :)

 

Har nærbilde av politimannen også. :D

 

Sjekke damer?!? Dette er jo en del av rånerunden da. :D

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd å komentere slike ting med politiet før.. de blir bare sure... skjønner ikke hvordan du har fått tatt det bilde der..! jeg har til og med stått opp i tryne på en politimann og sakt at jeg ikke liker politi.. den gang jeg kjørte moped.. det var ikke så lurt.. for da sjekket de grundig etter trim.. :eek: men de fant heller ingen ting:D de ville ha meg til å starte den, men jeg nektet:D

men til poenget..: hvordan fikk du tatt bilde uten å provosere slik at de f.eks tok deg for skiltene??

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først spurte jeg om jeg kunne ta et bilde. Så når jeg var ute av bilen så spurte jeg om dem ikke skulle ha park lys når dem stod parkert. Da hisset han seg voldsomt. Så gikk jeg bare fremfor bilen og tok bilde.

 

Man har lov til å ta bilde av alt i Norge. Med mindre det står skiltet at det ikke er lov.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår