speedy Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hvorfor skal dere kverulere med Poilitet om sånt?!?! :confused: Hadde jeg vært Politimann og stoppet en person ville jeg også hatt fullt lys på bilen på. De veit jo aldri om du er en psykopat som kanskje har våpen liggende på lur. Da er det greit for dem å se godt pluss å blende deg hvis du sikter på dem med våpen. Det er en rutine for dem å ha fullt lys på når dem stopper noen. Nekter ikke for at det er irriterende, men skal unge mennesker forvente at politiet ikke plager dem, så kan man ikke stå opp i trynet på dem og klage på at de gjør jobben sin på tryggest mulig måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 dem kunne godt vært litt hyggeligere. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 jojo.. er IKKE noe fan av politiet selv. Syntes masse av dem er skikkelig r%#&!%høl. Men tror ikke du tjener noe særlig i lengden på å kverrulere med dem på sånne bagateller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 du er dum hvis du kværulerer når du blir stoppa... hvis du blir stoppa er det bare å prøve på å få en god tone med politiet... av alle de gangene jeg har blitt stoppa her det endt godt!! men jeg har selv stått opp i tryne på snuten å sagt at jeg ikke liker dem..!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Hvorfor ikke? Er du redd dem? Det må du så absolutt ikke være. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Forskjellen på å krangle med politiet og krangle med naboen er at politiet alltid vinner med å legge en regning på innerlomma di. Hvis de vil det så finner de _alltid_ noe som ikke er helt i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 rack de siste på jorda jeg er redde for er purken... men det passer ikke meg så godt med bøter.. i og med at lommeboka mi er litt trang.. åja tro meg hvis de vil finner de noe å ta deg for Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg