RaCk Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Se hva jeg laget i natt. :D Mesteparten av pærene var gått så jeg fant ut at det ble litt lite lys. oi oi. Adapteren leverer 12v. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Konge !!! :D :D :D Det var stilig :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 skulle dratt på med litt flere rør :) skulle hatt helt til toppen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 har flere rør i garasjen. får se hva jeg finner på senere. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Jævli bra, så bra ut også :) Får håpe ingen bøffer de nå da .. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 dette ser jo fin fint ut dette da Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Rage Jævli bra, så bra ut også :) Får håpe ingen bøffer de nå da .. ...Hvor bor du, RaCk? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 sotra. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by RaCk sotra. ;) Det er sant... Naboen til Jan :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by RaCk Se hva jeg laget i natt. :D Mesteparten av pærene var gått så jeg fant ut at det ble litt lite lys. oi oi. Adapteren leverer 12v. :D Rack, har du vært ute å sodd trær i natt?:D Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 sodd? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Sodd = plante Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 heter det ikke "å så?" Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Å så - sår - sådde - har sådd. (tror jeg :) ) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Uff, tenk å sitte å diskutere norsk her a..... Minner meg om norsk-timene på skolen........ ;) Kule juletre :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg