Gå til innhold

Ny bil:) Nå med bilder!!! liten update 6.2-09

Ranger emnet

Opel_Andrè

Anbefalte innlegg

Da har jeg også fått surra meg til å få kjøpt meg omega.(er strengt tatt 3mnd siden men)

Valget falt omsider på en grønn stv, 2,5 v6 GL... har nå rulla 266k.

Bilder kommer imorra, for den som vil se...

Sitter å lurer på om jeg skal bestille meg 60\40 senkesettet fra realcar, har noen prøvd det settet før, eller skal jeg bare rett å slett gjøre som Sæther å invistere i justerbart fra KW? syns 40senk blir litt høyt:P

Og hva slags felger syns folket kler en mørk grønn bil? svart\chrom?

Har fått handla og montert svartelinselykter, og sota blinkers på sidene.

håper no`n har no lurt på lur;)

Akkurat kommet hjem

http://i428.photobucket.com/albums/qq10/opel2ndr3/DSC00099.jpg

Vinterhjul :P

http://i428.photobucket.com/albums/qq10/opel2ndr3/DSC00091.jpg

Svarte linselykter, og xenon 35w &000k i nær\fjern å tåkelys

http://i428.photobucket.com/albums/qq10/opel2ndr3/DSC00003.jpg

Endret av Opel_Andrè
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jeg bytta varmeregister tidligere i vinter, og etter det har jeg sliti med noe dågg(dugg:P) på rutene... når jeg er aleine, så forsvinner det etter no`n min me varmluft naturlig nok, men når det er fler(1person til er nok) så blir det straks mye værre...

Da varmeregisteret gikk, sa det "poff" og vanndampen kom inn i bilen merkelig nok:P

siden jeg bruker bilen hver dag, så har jeg ikke sjansen til å la den stå flere dager i strekk me kupè varmer på, bare over natta, og med aviser under tepper og matter, så begynner å hjelpe nå...

Så, til spørsmålet... Er fukt\dugg ett problem i omega? eller er det jeg som ikke har fått tørka opp allt, eller har eventuellt allt av stoff blitt "marinert" i frostvæske damp?

Litt bilder for de som måtte like sånt:

nytt varmeregister

DSC00010.jpg

gamle registeret

DSC00013.jpg

dashen på vei ut

DSC00009.jpg

hadde flere bilder, men dem er borte ... :s

ett lite kosebilde

DSC00086.jpg

sikkert ett fryktelig dumt spørsmål, men kan noen fortelle meg hva detta er?

DSC00087.jpg

også var jeg ute å drifta litt her om dagen, og greide å nappe ut noe av den svarte delen på fanger`n.. bare å lime på igjen?

DSC00089.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke "om luft spjeldet" som står i lukket stilling a? Da vill det dugge i bilen.

Bryter i motorrom er til alarmen.

Manger er bare å sette på igjen.

hmm... okok takk:)

kan jo hende jeg har greid å nappe av et stag når jeg dreiv å knota..... det spjeldet går vel på vakuum det også så hører vel om det beveger seg... åssen kommer jeg lettest til å finner det spjeldet i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider