Alex91 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hei, har hatt en liten brann under rattet på førersiden i min 3'er GTI 16v, og må derfor ha ny sikringsboksen å en del ledninger under der. Må jeg ha sikringsboks fra en 16v, eller kan jeg bruke de som står på en vanlig GTI? Takker for svar. :pray Siter 94' Golf 2.0 GTI 16v 90' Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salesrep Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Jeg har i alle tilfeller en sikringsboks fra en 8V liggende. I tilfelle du trenger å kjøpe en. Siter Monolog med konstabel før forelegg: Ja konstabel jeg vet jeg kjørte med hodet ut av sidevinduet, men det kan du ikke straffe meg for. Det er jo mye tryggere enn at jeg ser ut hovedruten, for den er jo helt gjenfrosset. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 ja er bombesikker på at du kan bruken en i fra alle golf3. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg