jimmen Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hei! :) Vet det skal være ett program der man kan laste ned musikken fra youtube? tar altså på en måte ett opptak..! video'n er ikke nødvendig, bare selve musikken jeg tenker på.. noen som kan hjelpe meg? :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 http://vixy.net/ Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hei! :) Vet det skal være ett program der man kan laste ned musikken fra youtube? tar altså på en måte ett opptak..! video'n er ikke nødvendig, bare selve musikken jeg tenker på.. noen som kan hjelpe meg? :) Hva med å finne ut hva sangen heter og laste den ned på vanlig vis? Får jo fitte dårlig kvalitet fra Youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Bedre det ja;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hva med å finne ut hva sangen heter og laste den ned på vanlig vis? Får jo fitte dårlig kvalitet fra Youtube ikke alle jeg finner desverre, blandt annet denne. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Da bruker du vixy ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Error: URL resolve error. (YouTube.com is down??) det fikk jeg når jeg prøvde.. flere som har dette problemet? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Registrer deg å spørr hvilken sang det er i comments da under filmen. Viss det er mange sider med comments så er det garantert noen som har spørt om hva sangen heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Last ned desktop converter av vixy, funker hver gang. Den på nettet er litt muggen Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Last ned desktop converter av vixy, funker hver gang. Den på nettet er litt muggen Forsåvidt sant... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 "VDOWNLOADER" er veldig grei.. Da kan du laste ned videoer også hvis du føler for det, direkte i MPEG.. Den laste også ned direkte til MP3 fra youtube, i grei kvalitet. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Goldwave;) tar opp alt:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 "VDOWNLOADER" er veldig grei.. Da kan du laste ned videoer også hvis du føler for det, direkte i MPEG.. Den laste også ned direkte til MP3 fra youtube, i grei kvalitet. Kall meg grønn, men hvor laster jeg ned VDOWNLOADER ? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Bruker selv youtubedownloader. Limer inn url fra youtube i programet og videon blir lasta ned, så konverterer du video filen til mp3 med samme program. Meget enkelt.. http://youtubedownload.altervista.org/ Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takk takk alle sammen! får ikke prøvd ut noe nå desverre men skal gjøre det fortest mulig! ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg