Gå til innhold

RS6 2003 eller Q7 2008?

Ranger emnet

twogees

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er forresten bilen jeg skal prøve i morgen :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15217157&sid=xz8rgfyVjUR917499&pos=null&tot=null

den ER jo pen som faen da!

JA den er pen! RS6 er jo også kult, men det er vel en liten risk at bilen har tatt seg en tur hvis du er litt uforsiktig med hvor du parkerer...

Fin X5:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13426401&sid=xz5cba0zVo4068602&WT.svl=Bilde

X5 4.8i:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15263278&sid=xz5cba0zVo4068602&WT.svl=Bilde

Må si at det hadde ikke vært dumt å kjøpt en Q7 heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA den er pen! RS6 er jo også kult, men det er vel en liten risk at bilen har tatt seg en tur hvis du er litt uforsiktig med hvor du parkerer...

Fin X5:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13426401&sid=xz5cba0zVo4068602&WT.svl=Bilde

X5 4.8i:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15263278&sid=xz5cba0zVo4068602&WT.svl=Bilde

Må si at det hadde ikke vært dumt å kjøpt en Q7 heller.

Den HAMANN utgaven av x5 var jo rålekker da!

Vet dere om noe sted i oslo X5 står utstilt?

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Q7 prøvekjørt. testet den i et par timer i dag.

Kan si at den ble strøket fra listen etter 5 min med kjøring. Den er sikkert fin for damer og menn i slutten av 40 åra som skal ha en stor bil til hytta. Men jeg syns det var som å kjøre scania lastebil. mye fancy duppeditter i den, og masse komfor. men vinglingen i svingene gjorde at jeg faktisk syns S6 er mer komfortabel. Tror kanskje allroad er bedre. skal teste denne til uka om jeg får tid.

I morgen skal jeg teste RS6, det blir morro :)

Edit: Glemte å nevne at den var uten sjel, S6 og RS6 har en aura som man ikke finner i de nye bilene der. de blir litt sterile og sjelløse...

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den HAMANN utgaven av x5 var jo rålekker da!

Vet dere om noe sted i oslo X5 står utstilt?

Er vel noen X5'er på Bavaria, både på nybil og bruktbil tror jeg.

Økernveien 99. Porsche, BMW, og Mini;) Stod forresten for ikke så lenge siden en S8 tror jeg det var. Veit ikke om den er der nå da... Sånn med V10 Lambo motor:D

Er vel noen andre steder i Oslo som kan ha det og... noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økernveien 99. Porsche, BMW, og Mini;) Stod forresten for ikke så lenge siden en S8 tror jeg det var. Veit ikke om den er der nå da... Sånn med V10 Lambo motor:D

Ja, var vel den som lå på finn.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Q7 prøvekjørt. testet den i et par timer i dag.

Kan si at den ble strøket fra listen etter 5 min med kjøring. Den er sikkert fin for damer og menn i slutten av 40 åra som skal ha en stor bil til hytta. Men jeg syns det var som å kjøre scania lastebil. mye fancy duppeditter i den, og masse komfor. men vinglingen i svingene gjorde at jeg faktisk syns S6 er mer komfortabel. Tror kanskje allroad er bedre. skal teste denne til uka om jeg får tid.

I morgen skal jeg teste RS6, det blir morro :)

Edit: Glemte å nevne at den var uten sjel, S6 og RS6 har en aura som man ikke finner i de nye bilene der. de blir litt sterile og sjelløse...

Hah! Jeg som skrev her om dagen at Q7 og Cayenne er for de med penger, som har eneste kriterie at den er stor, stilig og pen å parkere utenfor Bagatelle.

Modererte meg selv og slettet det i tilfelle det ville støte ;)

Og jeg digger Allroad! Er vel eneste her inne som gang på gang maser om hvor deilig den bilen er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg som skrev her om dagen at Q7 og Cayenne er for de med penger, som har eneste kriterie at den er stor, stilig og pen å parkere utenfor Bagatelle.

Modererte meg selv og slettet det i tilfelle det ville støte ;)

Og jeg digger Allroad! Er vel eneste her inne som gang på gang maser om hvor deilig den bilen er :)

hehehehe :) skal litt til for å støte meg ass... i har både humor og sjølironi var det en viss norsk statsminister som sa en gang :D

Cayenne er en bil jeg ikke heeelt ser poenget med. De burde holde seg til lave raske biler... ikke høye terrengbiler!

Allroad er veldig pen og stilren, gjennstår å se hvordan den er på veien. blir vel en testtur sent denne uka tenker jeg. Men jeg gjetter at jeg syns S6 er bedre :P (kanskje) Så langt i denne jakten på bil heller ting mer mot valg av RS6 eller beholde S6. Dette er to helt spessielle biler som er fantastisk morsome på veien, dog på bekostning av komfor. SUV kan jeg kjøpe når jeg er blitt gammel og grå :)

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være så frekk å spørre hvor gammel du er, og hvilken jobb du har? :)

Jeg er 25 :) jobber med datacentra og design av IT infrastruktur.

Edit: men drømmejobben hadde vel kanskje vært bilselger :P

Edit2: eller testkjører for Audi!!!!!

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett... da må jeg dit i morgen!!!! jeg må ha stasjonsvogn da :( må ha plass til vogna!! hehe. og "litt" bleier... ja.. og dama sine sminketing!

Det er noen som sier at de V10 motorene har kjedelig lyd og de høres ut som en symaskin... fyra opp en RS6 2009 mod i dag!!! det var en j... stor symaskin hvertfall :D ristet i buksebeina!!!!

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider