Gå til innhold

RS6 2003 eller Q7 2008?

Ranger emnet

twogees

Anbefalte innlegg

Er vel nevnt ett par ganger allerede i denne tråden men føler jeg må si det IGJEN.

Med deg inn i VACN. Det er flere i klubben som jobber i flere forskjellige forsikrings selvskaper. Mange i klubben som har ordnet forsikring gjennom klubben og sparte MYE penger. Og skal garantere at du får forsikring i flere selvskaper hvis du hører der inne.

Takk for tipset (igjen) skal melde meg inn litt senere i dag :D

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt OT men jeg hatet porsche cayenne helt til jeg prøvde en. Da fikk jeg et litt annet inntrykk kan man si :)

Ja, jeg har aldri prøvd en jeg... men porsche skal være lave og raske... ikke høye og raske. det er min personlige mening. At andre syns den er rå kan jeg godt forstå! særlig turbo utgaven!

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen er vel som alltid....smaken er som baken:bump

Noen liker mora, mens andre liker dattera,hihi.

Komfort i de forskjellige biltypene går vel under den påstanden.

Men dette er vel den som ligger ut på finnsiden.En 2003 modell til 799.900 hvis jeg ikke tar feil?Rett i overkant av 500 hk.

Gromme saker :-)

BTW:

Den RS6 til Aksel Lund Svindal er vel en kanonkule av en bil som iallefall jeg kan bare drømme om :???:

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.0TDI ja... vil tro at den banker RS6 ;) :P

Vel vel, da har jeg vært hos BMW! prøvd så vidt den nye 7 serien... utrolig bil.

Men bilen jeg brukte mest tid på var en BMW 525Xd, dette er en bil som i mine øyne (viktig å påpeke) knuser samtlige av de nye Audiene i samme klasse. Seter og kvaltiteten i den nye 2009 5 serien er totalt overlegen :)

Da jeg kjørte Audi sine TDI motorer ble jeg litt skuffa over lyden og bunndraget. høres ut som traktorer :) eller noenganger litt som en symaskin. BMWen hadde utrolig mye fetere lyd og bunndraget var tilstede hele tiden. Komfor og sportslighet var på høyde med eller banker det beste i klassen uansett merke!

Modellen jeg testet hadde nattkamera, Headon skjerm (skjerm i selve frontvinduet... litt sånn F16 teknologi, den hadde Navigasjon Proffesional, som er er fantastisk flott ting å se på, 2009 modellen har akkurat fått overhalt grafikk og design på mediacenteret og navi. ser utrolig sexy ut.

bilen sitter som klistret på veien og er ikke helt ulik S6 i stivhet... men kanskje en tanke mykere dog den krenger aldri i svingene, sitte possisjonen er perfekt!!! og den har natuligvis 4 hjulsdrift med 60% av kraften bak. jeg merker at BMW sine biler er mer balansert enn mange andre biler jeg har prøvd, virker som vektfordelingen er mer riktig.

Teknologisk sett ligger BMW langt forran Audi når det kommer til finesser og muligheter. Bilen jeg har bedt om tilbud på har automatisk langlys/nærlys som dimmer automatisk når noen kommer imot. Nightvision IR kamera for å se ting når det er mørkt. prosjektert skjerm i frontvinduet og den har Cruicecontrol med dynamisk fartholder der man kan velge å holde en viss avstand til bilen forran, genialt i kø!!! så kjører bilen selv! en annen ting jeg likte var at når man velger en fart så ser man hva man har valgt på en blå liten viser på utsiden av speedometer skiva. Må også si at jeg likte instrumentpanelene i BMW, de er klassiske og stilrene uten alt for mye dall.

Selv om Rs6 var en sykt rå bil, må jeg faktisk si at jeg heller ville kjøpt denne bmwen som koster ca 780.000 med det tilbehøret som jeg ba om. Jeg har bedt om et tilbud... så vi får se :D må få solgt S6en da?? noen som vil kjøpe?? :)

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksel kjører sort A5 3,0 tdi han. Så kansje greit å sjekke fakta før man slenger ut ting.

"Med 540 hestekrefter under panseret regnes Aksel Lund Svindal (25) fremdeles blant kongene i alpinsirkuset. Til verdenscupåpningen kom han brummende i en Audi RS6, en bil kun forbeholdt de største og viktigste stjernene."

Hentet fra VG helg for noen få uker tilbake.

Det kunne se ut som det var hans bil ut ifra denne artikkelen.

Jeg vet han har kjørt A5 tidligere og det er godt mulig han gjør det nå også.

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

twogees: Møtes i Oslo et sted til sommeren, så prøver du min og jeg din? :D *host*

Neida, men håper du finner en løsning på dette! Synes det er fint at det ikke bare er godt voksne folk som har råd til såpass heftig redskap som det du vurderer.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

twogees: Møtes i Oslo et sted til sommeren, så prøver du min og jeg din? :D *host*

Neida, men håper du finner en løsning på dette! Synes det er fint at det ikke bare er godt voksne folk som har råd til såpass heftig redskap som det du vurderer.

hehe... joda.. det er litt morro.

Utfordringen er faktisk noen ganger å bli tatt seriøst i butikken. Hos pettersen, BMW og møller bruktbil var ikke dette noe problem, men på møller nybil var det ingen som enset meg engang, og jeg hadde faktisk vurdert å kjøpe den nye Rs6 en som sto utstilt der. Jeg kom riktignok i standard klærne mine... joggebukse og t-sjorte som er litt slitt. er ikke noen sossegutt som går rundt med tsjorte med krokkodille på som de synger på plata til Karpediem... hmm... eller var vestkantsvarting det :P

Så jeg lever ganske enkelt selv om jeg har relativt greit med penger. Det eneste jeg faktisk bruker mye penger på er bil.

Du må gjerne komme til oslo å teste S6 en :P bare jeg får sitte på hehe, men S6 er ikke såååå spennende at det er værdturen. Det er lissom bare VROOOM så har du farten, men får lite opplevelse av kreftene i den egentlig. man bare ser på nåla at det går jævlig raskt :P kiler litt i magen noen ganger ved fullt pådrag da men.

Slik det ser ut nå ligger jeg nok ann til å kjøpe en BMW 525XD om jeg chipper den får jeg vel 450 nm (diesel) eller noe tror jeg. Men det er jo et stort tap å selge s6 en så tidlig, kan hende jeg venter til sommeren så jeg har fått betalt ned litt på den.

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med 540 hestekrefter under panseret regnes Aksel Lund Svindal (25) fremdeles blant kongene i alpinsirkuset. Til verdenscupåpningen kom han brummende i en Audi RS6, en bil kun forbeholdt de største og viktigste stjernene."

Vg skriver mye rart :)

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke verdenscup åpningen i norge da. Så kan vel konkludere rimelig greit med at dette er en bil han har lånt der nede.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider