Gå til innhold

RS6 2003 eller Q7 2008?

Ranger emnet


twogees

Anbefalte innlegg

hehe... joda.. det er litt morro.

Utfordringen er faktisk noen ganger å bli tatt seriøst i butikken. Hos pettersen, BMW og møller bruktbil var ikke dette noe problem, men på møller nybil var det ingen som enset meg engang, og jeg hadde faktisk vurdert å kjøpe den nye Rs6 en som sto utstilt der. Jeg kom riktignok i standard klærne mine... joggebukse og t-sjorte som er litt slitt. er ikke noen sossegutt som går rundt med tsjorte med krokkodille på som de synger på plata til Karpediem... hmm... eller var vestkantsvarting det :P

Så jeg lever ganske enkelt selv om jeg har relativt greit med penger. Det eneste jeg faktisk bruker mye penger på er bil.

 

Du må gjerne komme til oslo å teste S6 en :P bare jeg får sitte på hehe, men S6 er ikke såååå spennende at det er værdturen. Det er lissom bare VROOOM så har du farten, men får lite opplevelse av kreftene i den egentlig. man bare ser på nåla at det går jævlig raskt :P kiler litt i magen noen ganger ved fullt pådrag da men.

 

Slik det ser ut nå ligger jeg nok ann til å kjøpe en BMW 525XD om jeg chipper den får jeg vel 450 nm (diesel) eller noe tror jeg. Men det er jo et stort tap å selge s6 en så tidlig, kan hende jeg venter til sommeren så jeg har fått betalt ned litt på den.

 

Skulle gjerne ha prøvd S6'n med deg som passasjer jeg, men så tøff er jeg nok ikke gitt..hehe.

 

Ja, du får presse dressen din og møte opp på døra der en gang til. Hadde vært moro å sett om de faktisk hadde gitt deg litt bedre kundebehandling da ;)

Isåfall så er det bare å hinte frempå at du var der for noen dager siden, men fikk så dårlig kundebehandling(ikke behandling i det hele tatt?) at du tror du heller skal høre med noen andre bilforretninger, så snur du på venstrefoten og går ut døra. Høhø..¨

 

Du bor ikke tilfeldigvis litt oppi Holmenkollveien? Det står en svart S6 der serru, hehe.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle gjerne ha prøvd S6'n med deg som passasjer jeg, men så tøff er jeg nok ikke gitt..hehe.

 

Ja, du får presse dressen din og møte opp på døra der en gang til. Hadde vært moro å sett om de faktisk hadde gitt deg litt bedre kundebehandling da ;)

Isåfall så er det bare å hinte frempå at du var der for noen dager siden, men fikk så dårlig kundebehandling(ikke behandling i det hele tatt?) at du tror du heller skal høre med noen andre bilforretninger, så snur du på venstrefoten og går ut døra. Høhø..¨

 

Du bor ikke tilfeldigvis litt oppi Holmenkollveien? Det står en svart S6 der serru, hehe.

 

Hehe, jeg eier vel ikke en eneste hel dress tror jeg. de fleste dressene mine er ødelagt på diverse fuktige byturer :P

 

 

Bor ikke i holmenkollen, bilen min står i p-huset i nydalen den :) med flotte securitas vakter som patrulerer rundt om kring :D

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg er særlig overrasket over at du ble småforelska etter å ha prøvd BMW.

Faktisk har de en del overraskende pene og fascinerende (tekniske) løsninger som lett kan trigge fetishtendenser hos en stakkar Audieier.

 

sukk

 

:)

 

det var særlig sitte possisjonen som inponerte meg, også lå den perfekt på veien. balansert bil. og de tekniske aspektene var prikken over i en. Det nyeste 2009 underholdningssystemet til BMW er et lysår foran Audi. Audi's navi system er ikke dårlig :) men BMW var bedre :D BMW hadde så mange detaljer, alt virker mer gjennomført. BMWs 5 serie har samme sete teknologi som i den nye RS6 en, hadde audi levert det interiøret og de setene i standardbilene hadde saken vært en annen :)

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg tenkt litt i helgen. Hvorfor bytte ut noe som er perfekt :) RS6 koster dobbelt så mye, men er ikke dobbelt så gøy... BMW kan jeg kjøpe meg om 10 år når jeg har fått hus og slike ting på plass.

 

Men det har jo vært morro å teste litt, men jeg ender bare opp med at S6 er en perfekt bil for meg. :) og den er delvis fornuftig i forrhold til å svi av 1 mill på ny bil.

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg eier vel ikke en eneste hel dress tror jeg. de fleste dressene mine er ødelagt på diverse fuktige byturer :P

 

 

Bor ikke i holmenkollen, bilen min står i p-huset i nydalen den :) med flotte securitas vakter som patrulerer rundt om kring :D

 

Da må jeg ned å kikke litt på bilen din gitt.. Bor i nydalen selv, og har også plass i p-huset. Blir vel huket tak i av vaktene hvis jeg står der for lenge men.. :p

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ned å kikke litt på bilen din gitt.. Bor i nydalen selv, og har også plass i p-huset. Blir vel huket tak i av vaktene hvis jeg står der for lenge men.. :p

 

hehehehe.... åh :)

morro da! hvilken blokk bor du i?

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg hvor jeg skal ta en rundtur etter skolen ^^

Står i samme p-huset selv.

 

hehe... er vel ikke sååå mye å se på da men :P

 

Jeg står i 2U rett ved døren som er i ned gangen på andre siden av BI mot elven! så slipper dere å se i heeeele nydalen phus som er ganske stort :P

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... er vel ikke sååå mye å se på da men :P

 

Jeg står i 2U rett ved døren som er i ned gangen på andre siden av BI mot elven! så slipper dere å se i heeeele nydalen phus som er ganske stort :P

Hehe, kjekt å vite :D

 

Er ikke hver dag man ser en S6 av nyere type i Norge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg eier vel ikke en eneste hel dress tror jeg. de fleste dressene mine er ødelagt på diverse fuktige byturer :P

 

 

Bor ikke i holmenkollen, bilen min står i p-huset i nydalen den :) med flotte securitas vakter som patrulerer rundt om kring :D

 

Ja, da er vi to om den saken :P

 

Ok. Det er en C5 den som står oppi Holmenkollen også, men da er det altså ikke din. Jeg gjør akkurat det samme hos den, som Securitas gjør hos din ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nevnt ett par ganger allerede i denne tråden men føler jeg må si det IGJEN.

 

Med deg inn i VACN. Det er flere i klubben som jobber i flere forskjellige forsikrings selvskaper. Mange i klubben som har ordnet forsikring gjennom klubben og sparte MYE penger. Og skal garantere at du får forsikring i flere selvskaper hvis du hører der inne.

 

Da har jeg meldt meg inn der :D

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår