Gå til innhold

RS6 2003 eller Q7 2008?

Ranger emnet

twogees

Anbefalte innlegg

hmm.... Jeg er ikke rik da :) har bare høy lønn akkurat nå... men som mange andre konsulent yrker kan dette være noe som snur raskt... derfor vil jeg gjerne leve livet og oppfylle bildrømmene mens jeg kan... neste måned kan det være for sent!!!!

Ok twoogees, da har jeg løst koden :)

Som konsulent i det du jobber med tjener du enkelt 1 mill i året med vanlig timeantall per uke.

MEN, du mister jo en del sosialt (jobbmessig) og sitter gjerne og tar de kjedelige oppgavene. Am I not right? ;)

Trøsten er at du får knall bil! Og det er jo motivasjon nok!

Egentlig har du jo knall bil allerede..så det er jo ikke noe stress.

BTW: Jeg blir enormt skuffet om du slakter Allroad, så prøv å moderere deg bittelitt om du er negativ i etterkant av prøvekjøringen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok twoogees, da har jeg løst koden :)

Som konsulent i det du jobber med tjener du enkelt 1 mill i året med vanlig timeantall per uke.

MEN, du mister jo en del sosialt (jobbmessig) og sitter gjerne og tar de kjedelige oppgavene. Am I not right? ;)

Trøsten er at du får knall bil! Og det er jo motivasjon nok!

Egentlig har du jo knall bil allerede..så det er jo ikke noe stress.

BTW: Jeg blir enormt skuffet om du slakter Allroad, så prøv å moderere deg bittelitt om du er negativ i etterkant av prøvekjøringen.. :)

Jeg har aldri hatt det mer sosialt jeg :) møter masse nye folk hver dag. Jeg sitter ikke så mye å gjør tekniske ting i en mørk kald datahall lenger:)

Hehe... tviler på at jeg slakter den... om du syns det er en rå bil så MÅ den jo bare være det :D gleder meg til å teste den hvertfall. men det er dette med tid :( sukk... jeg hadde ingen aning om hva jeg tok på meg ved å si ja til to små krabater :D men det er litt morro med barn også da! selv om det blir veldig lite tid til andre ting enn dem etter jobb :)

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor du vil ha noe annet enn denne, selvom du har forklart det ;)

Nei... sukk....

Det eneste som kan bli en hindring er å få forsikret den :( var vanskelig å få forsikring på S6. og RS6 er jo som en formel 1 i forrhold :P

Noen tips til forsikringselskaper?? bruker terra nå... er bannlyst hus gjensidige da... fordi jeg for 3 år siden ikke betalte en regning hos dem... rart at det er lov!!!!!!!!!!!! har jo betalt alt for 2 år siden :(

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... sukk....

Det eneste som kan bli en hindring er å få forsikret den :( var vanskelig å få forsikring på S6. og RS6 er jo som en formel 1 i forrhold :P

Noen tips til forsikringselskaper?? bruker terra nå... er bannlyst hus gjensidige da... fordi jeg for 3 år siden ikke betalte en regning hos dem... rart at det er lov!!!!!!!!!!!! har jo betalt alt for 2 år siden :(

Har du snakket med Enter?

Hadde de første året etter bilen var kjøpt på Møller.

De kalte det Audi forsikring eller noe..

Husker ikke helt..men var gjennom Enter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor du vil ha noe annet enn denne, selvom du har forklart det ;)

Har du snakket med Enter?

Hadde de første året etter bilen var kjøpt på Møller.

De kalte det Audi forsikring eller noe..

Husker ikke helt..men var gjennom Enter.

Enter ja... hmmm..... mener jeg sjekket der... de skulle ha over 50.000 eller noe for S6.... hva de skal ha for RS6 tørr jeg ikke tenke på!!!!!!!! :O

Gjensidige er vist nok mer åpen for biler med litt fres så lenge dem er stabile og trygge. F.eks RS6, rask men ganske stabil...

Drar til pettersen i morgen tenker jeg.... blir vel en ordning..... :P

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet RS6!!!!!!!!! og Allroad.

RS6 var et fantastisk stykke kjøremaskin, mye kraft og utrolig gromlyd!!! men samtidig fantastisk stabil og helt utrolig komfortabel! akselerasjonen kiler i magen og jeg var faktisk aldri over 4000 rpm, det rakk man ikke før det gikk for fort :P man ble trykket utrolig langt ned i setet på fullt pådrag, men jeg rakk aldri å teste maks effekt fordi da hadde jeg nok kommet opp mot 200 på et blunk :P Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe Rs6 en... fikk finans i banken min,... og alt så bra ut, men så fikk jeg ikke forsikring noe sted. Kun gjensidige ville forsikre, men der er jeg bannlyst pga en regning jeg ikke betalte for over 2 år siden. men den er betalt for lenge siden nå da! så det var en stor nedtur.

Makan til bil!!!!!!!!!!!

Allroad var en nydelig bil, men jeg syns faktisk S6 og RS6 hadde mer komfor, Den har fantastiske kjøreegenskaper og ligger som klistret i svingene! den oser av kvaltitet lang vei!!

Allroad er nok en av de penere nye audiene bortsett fra viserne på instrumentene for å være litt pirkete! Det eneste som trekker ned på Allroad var motor ytelsen, men den finnes jo i sprekere utgaver enn den jeg testet så jeg vil tro at det holder i massevis for de fleste. For meg ble det desverre litt for knap motor, men jeg har ikke et normalt behov :P kanskje om noen år! genialt med luftfjærer så man kan sette stylter på bilen ved behov.

Jeg tror jeg ender opp med å beholde S6 en frem til jeg får forsikring på RS6, dette er vel 2 år til tenker jeg! da kan jeg spare opp litt egenkapital og kanskje kjøpe den nye Rs6 2009 modellen :D det hadde vært noe.........

Var også innom BMW og tittet på X5, nydelig bil, men jeg likte 530DX med M styling bedre, interiøret i de nye BMW ene er faktisk 200 ganger bedre enn det er på den nye A6 plattformen! er utrolig skuffet over det nye audi har kommet med etter mine uker med testing (bortsett fra RS6 2009 og nye allroad) jeg syns det er latterlig at Audi ikke har laget instrumentviserne litt penere, de tynne greiene ser ut som noe som er i en vekkeklokke fra et postordre selskap JALLA! på RS6 2009 derimot hadde tykkere visere og et mye mer gjennomført instrumentpanel... kan umulig koste mer enn 500 kr mer de delene som er brukt på RS modellene. En annen ting er at setene i BMW er mye mye mye bedre enn Audi, jeg sitter som en konge i BMW, mens i de nye audiene sitter jeg litt kronglete, men det kan godt passe til andres kropper :)

dette er min mening da :)

Skal prøve BMW M 530DX i morgen... har aldri testet BMW på veien!!!!!! så må vel gi den en sjans :)

Men regner meg med at jeg beholder S6 og setter på litt grommere potter for å få bittelitt mer V8 lyd :) og en chip... det får holde :D

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nevnt ett par ganger allerede i denne tråden men føler jeg må si det IGJEN.

Med deg inn i VACN. Det er flere i klubben som jobber i flere forskjellige forsikrings selvskaper. Mange i klubben som har ordnet forsikring gjennom klubben og sparte MYE penger. Og skal garantere at du får forsikring i flere selvskaper hvis du hører der inne.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider