Toyotaboy Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hei, har en klakkelyd når jeg kjører i dumper. Virker som det er fra høyre forran. Når jeg vrir rattet fra venstre til høyre.. frem og tilbake er det også en klakkelyd. Hva er det mest sannsynelig som forårsaker denne lyden? Og er det livsfarlig å kjøre med? Bilen var på EU kontroll for under et år siden og da ble ingenting av dette nevnt. Har en ranult laguna så det forekommer vel feil fort til tider :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan være litt forskjellig det! Tipper på utslitte styre- eller opphengskuler eller foringer. Ikke alltid den slags blir sjekka like nøye på EU-kontroll, og mye kan ryke på et år. ;) Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 EU-kontroll sjekker bare tilstand på kontrolltidspunktet. Hva som skjer en dag eller ett år senere verken kan eller skal de bry seg med. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Bærekule, styrestag og kanskje lenkestaget på stabilisatorstaget er mine valg. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg