Gå til innhold

Litt spent, da kjøpte jeg en primera

boldor

Anbefalte innlegg

Nå skal min gamle Mazda skrotes, synd nesten alt av slitedeler er skiftet(da mener jeg nesten alt). Neste EU kontroll på min gammle er 31.05.2009 men men.

Falt for en Primera på finn.no, nå er den min. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14970757&sid=xz3cabzsOoi511659&WT.svl=Link har ikke hatt primera tidligere. Er litt spent om den er like god som Mazda'en, den hadde ikke et feilslag eller svikta meg noen gang. Har kanskje noe med vedlikeholdet å gjøre. Tar gjerne imot tips på hva jeg bør sjekke ut og gjøre med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår