fjelle Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hei jeg lurer på vilke fordeler man får ved ombgyning til e85? bilen det evt skal settes på er 740 90mod med b230 et! takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick89 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 eksostempen senkes med ca 100grader, mer hk, mer newton.. bruker litt mer på mila enn bensin da, men det går ca opp i opp da e85 er billigere enn bf98.. du må sikkert regne me å skifte til større bensinpumpe, større dyser og remappe hjernen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelle Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 eksostempen senkes med ca 100grader, mer hk, mer newton..bruker litt mer på mila enn bensin da, men det går ca opp i opp da e85 er billigere enn bf98.. du må sikkert regne me å skifte til større bensinpumpe, større dyser og remappe hjernen. okey men man kan bare bytte dyser og det du sa og helle på taken å kjøre ? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Tja, det er ikke store operasjonen som skal til, en boks til 400,- holder. http://www.flexitune.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvis du bytter dyser, så blir bilen "bundet" til E85, noe som er lite praktisk i Norge med 19 pumper. Flexitune funker bra, gitt at originaldysene rekker til. Har kommet en ny variant: http://www.etanoldax.se/sidor/start.html som er litt mer fleksibel. Med den kan du f.eks. sette på dyser som er store nok for E85 (hvis det er et problem), og så stille inn pulsforkorting hvis du må kjøre på bensin. Den har også justerbar kaldstartsfunksjon og litt annet snacks. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelle Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvis du bytter dyser, så blir bilen "bundet" til E85, noe som er lite praktisk i Norge med 19 pumper. Flexitune funker bra, gitt at originaldysene rekker til. Har kommet en ny variant:http://www.etanoldax.se/sidor/start.html som er litt mer fleksibel. Med den kan du f.eks. sette på dyser som er store nok for E85 (hvis det er et problem), og så stille inn pulsforkorting hvis du må kjøre på bensin. Den har også justerbar kaldstartsfunksjon og litt annet snacks. okey :) :) skal sjekke litt rundt hehe takk for svar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.