MrControl Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Usikker på hvilken av disse jeg skal gå for på supraen! er ssqv'n så fantastisk som jeg ser de amerikanske foraene blandt annet mener? samma faen hvilken jeg går for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick89 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 er jo smakssak da, min mening er kjør uten ;) så lenge du ikke kjører på 1,5bar eller da.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 lyden er uten tvil bedre uten, men turboene skal makses ganske bra( 1.4bar) og jeg vil ha det som fungerer best siden de koster like mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick89 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 tror ikke det er noe forskjell på dem sånn kvalitetsmessig, begge er jo fra to meget kjente merker som er kjent for kvalitet og begge skal nok fint klare 2bar.. de har forskjellige lyder da, så er jo smakssak igjen, bare å søke på youtube å finne ut hvilken du liker best:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 ser som sagt bare at den ssqv får så mye skryt! slipper den ut uansett, slik at man slipper og stramme den, eller hvordan fungerer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 kan noen fortelle meg forskjellen på type rs og type r dumpen av greddy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Type R er mye større fysisk og slepper ut mere luft. Større diameter på stempelet. Også er det mulig å bytte fjær på denne hvis du skal kjøre høye trykk. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 takker! det var oppklarende.. var noe i den duren jeg trodde og! hvem skaffer disse billig? altså type r'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Aner ikke.. ebay? :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg