kromlol Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Har lagt seg snø her i Lakselv idag:D Bare synd at bilen absolutt ikke ville starte på morgen kvisten:( Så får vel nøye meg med å sykle istedenfor!:bambam: Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Er heldigvis ikke snø her enda, bare frosset på. Like greit siden jeg har bare sommerdekk.. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 regner bare bort ijgen her i kr.sand,håpte på litt føre så jeg kunne få testa polaris predatoren på snø:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Uff, bilen fryser, etter å ha fått kjørt seg hardt i dag,hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Brukte ca 3 timer i fra fornebu og opp til gjelleråsen(Exporama) i dag.. Trafikken stod i 100 sona på e6 nordover! å så flinke byfolka er på å klargjøre seg til vinteren. Bare på en plass (Bakken før avkjøringa til skjetten/gjelleråsen ved e6 stod det godt over 15 biler som ikke kom opp! Ikke så mye herjing på meg enda da jeg kjørte firmabil, men en liten breiert ble det når jeg kom inn på anleggsområdet! :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ser snøen kommer like plutselig som julenissen i kjerringa, eller no sånt! Same shit, different year! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ikke med bilen din :D Går bedre å nappe i brekket med min bil enn med din, jeg kjører tross alt ikke med svær snøplog i front ;) Er forresten meldt 15cm snø på Romerike frem til i morgen ettermiddag i følge RB.no! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kan skrive under på at det har snødd på Romerike i dag.. Dette lå på bilen da jeg skulle på jobb i dag morges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 okai.. da har man vært ute og testa vinterføret... HÆLVETTE :p dro av veien med min mercedes E300tdt W210 avantgarde... sku fan ikke tru det va mulig! Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ser snøen kommer like plutselig som julenissen i kjerringa, eller no sånt! Same shit, different year! ' Det artigste er at de HVERT år skriver: snø kaos (sett inn distriks navn) Hadde ikke vært snø kaos (Det første snøfallet målt i cm, blir jo et helt normalt et midtvinters..) om folk fikk på vinterdekkene sine i tide.. Og hvert år er det minst 14 dager hvor politi, naf og vær folka går ut og sier at NÅ blir det vinter.. At det da ikke er mulig og ta hintet og skifte dekk det er for meg litt rart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Har lagt seg snø her i Lakselv idag:D Bare synd at bilen absolutt ikke ville starte på morgen kvisten:( Så får vel nøye meg med å sykle istedenfor!:bambam: Sykkel på snø/is er tøft nok det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 sørlendinger er og stokk dumme, satser på det ikke kommer snø hvert år. og når snøen kommer, så kommer den som et "sjokk". vinterdekk hva er det? jobber med fin utsikt til hovedveien, og politi og ambulanse har gått i skytteltrafikk vestover fra 7-2 i alle fall. etter det regnte det meste bort:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 HAHAHAHHA!!! Er dere klar over hvor jeg ler nå... INGENTING snø her verken på dagen, kvelden eller natten ( jobber på natta ). :D hahaha... konge..! ( blir litt irritert når jeg må skrape av ruta om morgenen eneste ) :P hahahaha Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 dro av veien med min mercedes E300tdt W210 avantgarde... sku fan ikke tru det va mulig! Der er en grunn til hvorfor 18-åringer ikke burde få kjøre pappas bil iallfall.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fy faen, jeg elsker snø og is! Om noen i Tromsø stusser over s-merker etter veien oppå øya, så kan det ha vært meg... Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg