Gå til innhold

Snø!

Ranger emnet

245tic

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah, var du som hadde tauetau ja. Du som spant rundt på høyt turtall og kanskje.. :D

Jeg var han rødhåra med den hvite Corollaen, var der i 20 minutter eller noe. Da vi klarte å dytte ut Audien.. hehe. Spurte blant annet om dama di hadde mista lappen vet jeg ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta 2 stk 240 med snuta langt inn i grøfta og 1 med snuta i veggen. 1 ved askims området og 2 til litt senere. (på torsdag natt)

hehe blir gladere og gladere hver gang jeg ser en sånn epatraktor blir til spiker :D

hadde jeg også sagt hadde det vært vinter og jeg kasta bort all moroa med forhjulstrekk...men er godt å se noe vraka 3'r golfer også, det er den styggeste golfen som har blitt laga

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, var du som hadde tauetau ja. Du som spant rundt på høyt turtall og kanskje.. :D

Jeg var han rødhåra med den hvite Corollaen, var der i 20 minutter eller noe. Da vi klarte å dytte ut Audien.. hehe. Spurte blant annet om dama di hadde mista lappen vet jeg ;)

Eirik

Akkai da vet jeg hvem du er.

No liv i kveld da?

Hvis det var svart mærce som gjorde tapre forsøk på piruetter i fart var det meg ja.

Vanskelig å få grep på utslitte sommerdekka da skjønner du.

Vinterbil uten vinterdekk og varmeapparat er ikke bra.

Verdens raskeste fryser?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve med hjulspinn da, så slipper du at dem bråbutter i asfalten.. Hvis mulig;)

haha, du må huske på at w124 ikke har mest å stille opp med der da..du kan bekrefte at 124'n ikke klarte 3-gir i sladde på snøen.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snø/is + bmw 520 + 3gir = sant!

har du 520 bør du klare å dra alle gira.. jeg dro alle gira på en skamdau 123 2.0 gasser på 109hk(riktignok veldig glatt!)...

skal si deg det rista godt i piggdekka(som nå er piggfrie)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du må huske på at w124 ikke har mest å stille opp med der da..du kan bekrefte at 124'n ikke klarte 3-gir i sladde på snøen.

det kan bekreftes:) Sjøl navaran sladder på alle gira nå om dagen;) 2-3-4-5 fra ei rundkjøring rundt høyresving, venstresving og inn i høyresving igjen, opp på "motorveien" Skummelt glatt..

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan bekreftes:) Sjøl navaran sladder på alle gira nå om dagen;) 2-3-4-5 fra ei rundkjøring rundt høyresving, venstresving og inn i høyresving igjen, opp på "motorveien" Skummelt glatt..

dem går jo bra! husker du ikke når den blå andre navaran i kongsberg burna på tørr asfalt? mulig det var magnus som kjørte den(husker ikke i farta) spant langt bortover med røyk.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli skrekkelig kaldt om dagene nå ja:9, så fryser de fleste steder. Bare håpe detta holder seg så Isen fryser på Sjuevannet. Noen her som har vært å kjørt på det vannet?. Vi rundt i distriktet her pleier å være der om vinteren hvis det er bra nok is. Ganske lokalt sted som ikke så veldig mange vet om:).

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider