LilleGud Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Drifting ? den nye moten av bilstyling/oppsett/intresse ? Legg ut Inspirasjon til dine med driftere her, med bilder av bilene som du syntes er kule drift biler (uansett værdensdel dem kommer fra, men kommer det en golf eller noe fwd så ryker de!) Her er noe av stilen jeg ser etter, dette er det som inspirerer meg når jeg ligger hjemme om natta og drømmer, dette er den stilen jeg vil gå etter når jeg skal starte med min bil ettervært. få se deres. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 det jeg vil ha som drifte bil er nok en 200sx s13 eller en sil80 som vist nedenfor. De bilene jeg drømmer (inspirasjon) om er nok de i d1 gran prix osv..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 trur den ultimate drifte bilen min ville være en trueno (Ae86) selvsagt. hvit,carbon deler,"drifte bredding" samt noen råe små 15" revolution felger :) i svart. ikke noe vinge osv, KUN org bilen me "litt" klister :) den råeste truenoen du vinner på Gt3 er den perfekte. den me rpm optill 9000 ;) sjeeeefs btw + det råeste tein understellet...bilen må jo være stiv. mente kun org. fra utsiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 jeg har samlet en hel del på http://home.no.net/lillegud/drift/ sjekk der ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg