Gå til innhold

Ettermonterer grøftelys

Ranger emnet

loxus

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg noen grøftelys fra statene for en slikk og ingenting, og sitter her som et stort spørsmålstegn etter jeg fjernet plastdekselene over grøftelys-hullene.

Hvordan skal grøftelysene festes? Jeg har kun et 10 mm hull i en 2 mm plastflapp hvor plastdekselet var naglet fast. Den kan umulig holde hele greia fast.

Noen som har et bilde av hvordan det ser ut bak grøftelysene på en stratus hvor disse er fabrikkmontert?

Jeg lurer også på hva slags lyspære jeg må/kan bruke. Vil ha noe sterkt :)

Ledninger og bryter er allerede lagt opp fra fabrikk, men aldri brukt.

[X] 2007 - Volvo C30 2.0D

[ ] 1991 - BMW e34 525i

[ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0

[ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D

[ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg festet mine lys i plasten slik som dekslene var festet. Brukte skruer og mutere, lettere å komme til for å stramme om du tar av grillen. Har ikke noe problem med at det sitter dårlig, bare litt tungvindt når man skal skifte pære da man må av med grillen.

Ellers er det HB4 pærer som skal passe.

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

$50 er med dagens kurs ca350kr. Det er ikke mye for en helt ny lykt. Du kan jo høre med en chrysler forhandler hva de tar. Sjekket aldri opp grøftelysene, men bryteren skulle de ha 1600kr. For frontlyktene 3000kr per stykk. Så $50 er en brukelig pris. Kjøpte mine for $36, så du finner dem billigere om du leter. Ser de fra $14 per stykk for brukte. Bare å søke på "Cirrus foglights". :D

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider