toxic Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg spottet igår en Audi tt, med r8 look. Den var svart og orange, og hade roof scope. Den er sikkert kjent i miljøet, men hadde aldri sett den. Den var utrolig deilig, og hadde noen vanvittig kule detaljer! Spottet den i ås, ved treningssenteret. Noen som har bilder av denne bilen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fra drøbak han som eier den mener jeg:) Den er helt syk ja:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxic Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 vet du åssen motor han har, eller anlegg? Det er vel en av de finere bilene jeg har sett, kan jeg ærlig innrømme :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 den er ikke noe spess syns jeg.. fin og se på men går dass.. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 den er ikke noe spess syns jeg.. fin og se på men går dass.. Går den dass? mener hørt at den er 220hk eller no jeg, er vel ikke akkruatt dass det! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 so? alt står ikke på hvor mange hk det er i en bil... den går dass og ser ikke så jævlig bra ut som alle her nede skal ha den til og gjøre... uansett hva man gjør med den bilen så er det en audi tt og kommer altid til å være det... Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Doooh, det kan man jo si om alle modifiserte biler da, enten det er Auda, Ford eller andre. Greit at du ikke liker den liksom, men prøv å være en smule saklig i det minste.. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxic Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 jeg syns at den var lekker, og hadde fin touch over seg. Svart & orange, kan ikke gå feil!! Å det med at bilen går som en dass? Er du vant med å kjøre skyline, så ja, den er ikke så grom.. Men syns tt går generelt bra jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 jaja vent til du har prøvekjørt litt flere biler og ikke er så trangsynt på biler så finner du fort ut at til den prisen du betaler for en tt så mye annet grommere både med og uten skilter Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxic Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 jaja vent til du har prøvekjørt litt flere biler og ikke er så trangsynt på biler så finner du fort ut at til den prisen du betaler for en tt så mye annet grommere både med og uten skilter Det er da ikke så verst pris på en litt eldre tt syns jeg! Si at en 1999 modell tt. Den ser forsatt veldig moderne intriør, jeg personlig syns den ser bra ut når du får på noen felger ( gjelder vel alle biler). Jaja, skal ikke bli for stor i kjeften angående motor osv, men syns iallefall at den gikk fint jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 jaja vent til du har prøvekjørt litt flere biler og ikke er så trangsynt på biler så finner du fort ut at til den prisen du betaler for en tt så mye annet grommere både med og uten skilter Ta deg en banan a;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hahaha Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ta deg en banan a;) du av alle burde vel vite at audi ikke er det som går værst ;) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det er da ikke så verst pris på en litt eldre tt syns jeg! Si at en 1999 modell tt. Den ser forsatt veldig moderne intriør, jeg personlig syns den ser bra ut når du får på noen felger ( gjelder vel alle biler). Jaja, skal ikke bli for stor i kjeften angående motor osv, men syns iallefall at den gikk fint jeg.. jaja hver sin smak jeg syns den går dass Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 du av alle burde vel vite at audi ikke er det som går værst ;) Du av alle bør vel IKKE uttale deg om sånt;) IRONI er ikke din sterke side:volvsmile Haha:D lol Og for og være litt seriøs.. Nei, Audi går ikke værst;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg