Mr_Ford Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 bør ikke jeg uttale meg om sånt?:P når har du noen sinne dratt fra meg i noe jeg har sagt går værst? hva mente du egentlig med det? har jeg sagt at en 2liter sierra går værst? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifrelst Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 jojo,sierra 2.0L går verst... med liten vifte på slep:) Siter Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk Ford sierra cosworth lekebilen Bmw 520 E34 Vinterbil solgt Nissan 200sx S14a bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Har spottet en hvit sierra cosworth sedan i en garasje på tårnåsen denne uken, ser ut til at den er vinterlagret der,. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Nå ble eieren sikkert veldig fornøyd.... Er ikke alle som er ærlige mennesker her på forumet... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Tja, det er en del garasjer på tårnåsen... Tviler på at noen rett og slett gidder å pløye alle dem for å finne en sliten cossie ;) Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifrelst Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 haha,trukke akkuratt det står cosworth på garasjeporten!! men ganske mange garasjer der ja,lykke til:) Siter Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk Ford sierra cosworth lekebilen Bmw 520 E34 Vinterbil solgt Nissan 200sx S14a bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Jah, her var det jo mye liv.. :p Fant no lekkert på Ås Stasjon i går (hehe): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Jah, her var det jo mye liv.. :p Fant no lekkert på Ås Stasjon i går (hehe): http://i235.photobucket.com/albums/ee140/Trollmin/240.jpg Den har jeg også sett i Ås... Holdt på å dette ut av bilen i krampelatter :D Bilde av den i denne tråden og :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hehe, me 2:p Måtte jo stoppe å ta bilde av den.. Men har ikke sett den før så vet ikke om den hører hjemme her. Forhåpentlig vis så gjør den ikke det:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Enda mere knæsje farger i Follo :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Ja denne har jeg sett ofte rundt omkring.... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Spotta en Mercedes slr i veikanten i Drøbak forrige uke, så den kjørte endel rundt i sentrum også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifrelst Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Spottet en Audi S2 på kolbotn i 17.15 tiden. Svart med bur og ST skilter. Lurer på om den er godkjent med bur :) Siter Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk Ford sierra cosworth lekebilen Bmw 520 E34 Vinterbil solgt Nissan 200sx S14a bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putte88 Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Sett en Aston Martin DB9 på Kolbotn flere ganger, og en svart MINI Cooper S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxic Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 morsomt å spotte sin egen bil? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg