Gå til innhold

Gudbedre M5 Touring er rask!

Ranger emnet

Ghia4x4

Anbefalte innlegg

Var opp ved kløfta og kjørte noe over fartsgrensa. Skulle hjem fra svensketur. Plutselig ser jeg et par linselykter tett opp i speilet. Drar forbi to biler. Bilen bak henger på som f*. Girer ned til 3. og presser V6'eren til nesten sperra. Bilen bak forsvinner ikke - faktisk så rikker den seg ikke. Og med et uffatelig byks så kaster den seg fram samtidig som er i ferd med å hente god fart på 4. fra 130-140. Utrolig. Den ble søkk borte. T.o.m dama ble forundra. Så bare M5 badge glinsa i mørket ettersom den peiste av gårde... Tenkte jeg skulle sette på plass en E30/E36 320i, E34 520i el. no sånt. Var ihvertfall IKKE det jeg trodde det var LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by G60Turbo

Arti, kjørt om kapp med akkurat samme bil på samme sted.

men jeg vant ;)

Såklart... du har jo Golf! (Håper det var Golf du kjørte, så jeg ikke driter meg ut nå)...

M5 er ganske fet bil... ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Såklart... du har jo Golf! (Håper det var Golf du kjørte, så jeg ikke driter meg ut nå)...

M5 er ganske fet bil... ;)

klart jeg kjørte golfen---- ;)

var chippa den M5en, 380 skulle han ha....

blæh.....

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

hang på til 240-50 etter det eide ikke M5en kjøreegenskaper så det ut til og jeg glei forbi

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

OWNED

:D :D :D

Ja det kan du si. Voldsomt i grunnen og. Menneh, jeg har satt på plass min del av drittunger i pappas A4 1.8T, E34 520i og E36 320i'er. Alle med veldig store felger men som gjør så liten nytte dessverre. De ble "owned". Den brune kjedelige stv på 14" stålfelger rævkjørte dem L0L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic dette. Men enkelte BMW maskiner er ufattelig raske. På vei nordover med CRX for lenge siden så holdt vi flat pedal hele veien. Lå et sted nord for Førde når vi traff på en kolonne med biler. Etter å ha flettet meg frem til nest siste bilen og skal akkurat til å kjøre forbi. Så hører jeg noe voldsom rumling etterfulgt av hissig turtall bak meg.

Han kjører forbi og jeg legger meg etter. Tar han igjen oppmot 160km/h og legger meg bak. Så...forsvinner han bare. Kunne sverget på at jeg stod i ro omtrent.

Dette var en 8xx ett eller annet over 8. Fikk ikke sett så nøye på den. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW er bra saker når de får litt motor.. Jeg er veldig imponert over motorene, siden de ikke er turbomatet..

Som BMW selv skryter av: "Hvorfor sette inn kompressor eller turbo når motorene er så bra som er fra før?" Ellernosånt..

Vi har selv en BMW 2002 523i, og den er det liv i, for å si det sånn..

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider