Smallwacko Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 siste kilometern før toppen var det jo snø på. sant sant. men på toppen er det heelt isete noen steder.. Kjørte ut litt hardt en gang. (takk til dem som hjalp meg i den audien) også synes jeg de pappa guttene i den land roveren var bare i veien og hadde ikke noe kontroll i det hele tatt:-P Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 fy faen så feige dere er.. Hva er så kult med å henge rundt på tryvan?! Får dere ikke tatt dere turen opp til hadelandsåsen (Nannestad) så får dere oppleve 12KM med ubebodd skogsvei og svingete snøføre? Det er vel å merke om dere har guts til å ligge i 90+ og kombinere svinger... Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 fy faen så feige dere er.. Hva er så kult med å henge rundt på tryvan?! Får dere ikke tatt dere turen opp til hadelandsåsen (Nannestad) så får dere oppleve 12KM med ubebodd skogsvei og svingete snøføre? Det er vel å merke om dere har guts til å ligge i 90+ og kombinere svinger... Nei dette tror jeg det er bare DU som tør, tenk å kjøre så fort. Høres utrolig skummelt ut :driving Siter Mvh Daniel (v) WRX MY01 (x) WRX STi8 MY04 (x) WRX SW MY03 ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Skjønner selv ikke hva som er morsomt å henge på en stor åpne plass hele tiden... Er jo mye morsommere å sladde på veier hvor en kan legge den opp til neste sving Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Siden du bor i Drammen Destroyy, så må vel du ha kjørt Grimsrud noen ganger?:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Nei dette tror jeg det er bare DU som tør, tenk å kjøre så fort.Høres utrolig skummelt ut :driving Vel... om du skulle lure så er det snakk om at du har en snittfart på bortimot 60-70KM/T på en distanse på optil 15KM +. Spørs hvor langt inn man vil kjøre...så ja DET ER fort når det går mellom trær og autovern for å ikke nevne fjell uten spesifikt med brøytekanter eller sikring. For å ikke nevne også trafikk. men for all del... hvorfor sitte her og syte og ikke bli med? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 heelt enig. mørkskogen her ute er også helt herlig. er det noe bra føre på nannestad nå da? mange som pleier og kjøre der? Drit bra! nå er det brøytet opp en gang til i går på dagen så det begynner å bli småglatt nå, men foregårs hadde vi pudder føre med 10cm løs snø. er kun 3 og 4 gir kjøring utpå her med topfart på helt opp til 150KM/T på mange av slettene om du har sprek nok bil;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Nei dette tror jeg det er bare DU som tør, tenk å kjøre så fort.Høres utrolig skummelt ut :driving Og forresten vi var senest 8biler foregårs og 6 igår. i fjor var vi helt opp i 14biler som dundrer løs opp dit på rekke og rad:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Siden du bor i Drammen Destroyy, så må vel du ha kjørt Grimsrud noen ganger?:D Usikker Den veien som går fra skoger til sande? Den har jeg faktisk ikke prøvd på vinterføre.. er det no tess da? Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Usikker Den veien som går fra skoger til sande? Den har jeg faktisk ikke prøvd på vinterføre.. er det no tess da? Gamle veien mellom maura og lunner.. altså gamle hadelandsåsen;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Gamle veien mellom maura og lunner.. altså gamle hadelandsåsen;) Jeg tenkte mere på veien TimBB mente rdl Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Noen som er der oppe for tiden eller? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Noen som er der oppe for tiden eller? Eirik Var i hadelandsåsen og kjørte forrige uke =) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Noen som er der oppe for tiden eller? Eirik Hvis du tenker på tryvann så, nei.. Hakke vært der på en god stund. Nå er det jo snø andre steder som ikke er så langt unna som tryvann er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Langt unna er jo relativt vettu, jeg har jo en ti minutter opp dit :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg