Gå til innhold

Tryvann

Ranger emnet

Onesome

Anbefalte innlegg

Er drit morro å kjøre opp til tryvann med quattro når det er mye snø :D S6 i snø er schmø! særlig de siste bakkene er gromme... helt utrolig fremkommelighet på den bilen! har ikke trurt å sladde så mye på park plassen der... litt dumt å møte på hull!

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke regnet her, så tviler sterkt, er mulig det blir nattefrost igjen da. Var glatt som pokker på rundt Holmen/Ullern i natt, fikk et par spontan-slædder.. Vurderte å dra opp på Tryvann, men vet ikke hvor mange av dere som henger der rundt 2 jeg.. hehe

Eirik

hender det er folk der til langt på natt, men ikke når føret er sånn som nå, hehe =P

ta en tur opp og hils en dag da vett, fått lappen nå? hehe

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, møtte blant annet på kimbeer for noen uker siden, da det faktisk lå snø der.. ;)

Eirik

da er det en sjangs for at jeg var i nærheten, hehe har vært en del der med kim...

åssen bil kjører du?

henter vinterbilen i løpet av uka, en e34 520, mørkeblå... dere for rope ut om dere ser meg... hehe =P

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan miljø er det på tryvann a? høres ut som det er en del som sladder oppover der, tror ikke jeg har vært der før jeg, men er kansje vært å ta turen når det blir litt bedre føre for det:)??

syns du skal gjøre det, er litt en grei plass og samles på og prate skit, og herje litt =)

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det en sjangs for at jeg var i nærheten, hehe har vært en del der med kim...

åssen bil kjører du?

henter vinterbilen i løpet av uka, en e34 520, mørkeblå... dere for rope ut om dere ser meg... hehe =P

Kjører en Rolla KE70. Var sist oppe der da noen hadde satt fast en Audi i en snøfonn :P

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider