eiriksmil Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Alex, jeg har flere biler. Ikke alle står på sommerdekk. Ikke helt idiot heller vettu.. Sånn for å være litt seriøs. Men i dag lå det snø på bakken, og det var dermed sommerdekkføre igjen :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Alex, jeg har flere biler. Ikke alle står på sommerdekk. Ikke helt idiot heller vettu.. Sånn for å være litt seriøs. Men i dag lå det snø på bakken, og det var dermed sommerdekkføre igjen :) Eirik Ok.. Når det er tilnærmet null grader på dagen, og minus på kvelden så bruker man ikke sommerdekk. Det er bare sundt fornuft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Det var null grader og kram snø i dag morges. Bedre feste har jeg ikke hatt på en stund. Kjører ikke på kvelden med den, og kjører bare hovedveier. Gjelder å undersøke litt før man kaller noen dum vettu :) I går holdt jeg på å tryne på vei ut til bilen, da utgår sommerdekk. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Joda.. men jeg ser du bor i Gjerdrum. Er faen ikke mye forsvarlig å kjøre med sommerdekk der. Det kan du ikke si noe imot.. Men samma faen. Nå er det ikke det nei, men var det den dagen vi brukte den bilen med sommerdekk! Folk kjører ut der hver jævla dag nå enten de har vinterdekk eller ikke. Fikk faan ikke det lokale verkstedet til å bytte et mellomaksellager i dag engang, fordi det var så mange kollisjonsskader som måtte fikses, så de hadde ikke tid!! :O Forhjulstrekk med piggdekk er vinterbilen vår:) Må si jeg gleder meg til å få tilbake lappen.. Vil kjøre jeg å!! Må si meg enig i det Eiriksmil sier om sommerdekk-saken. Var på Tryvann i natt, der var det liv ja! Knall føre også:) Hvit 240 med 1000-metringer (noen her?:D) med en gærning som hang etter via et tau de lånte av oss.. fyr'n satt på en pall ikledd søppelsekker.. hah.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Nå er det ikke det nei, men var det den dagen vi brukte den bilen med sommerdekk! Folk kjører ut der hver jævla dag nå enten de har vinterdekk eller ikke.Fikk faan ikke det lokale verkstedet til å bytte et mellomaksellager i dag engang, fordi det var så mange kollisjonsskader som måtte fikses, så de hadde ikke tid!! :O Forhjulstrekk med piggdekk er vinterbilen vår:) Må si jeg gleder meg til å få tilbake lappen.. Vil kjøre jeg å!! Må si meg enig i det Eiriksmil sier om sommerdekk-saken. Var på Tryvann i natt, der var det liv ja! Knall føre også:) Hvit 240 med 1000-metringer (noen her?:D) med en gærning som hang etter via et tau de lånte av oss.. fyr'n satt på en pall ikledd søppelsekker.. hah.. Tror jeg har lest om den 240n et sted. turbo? hvit med styling? 170hk i den tror jeg Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irritert Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er litt nysgjerrig på alle som raser rundt på Tryvann med hyper ”trimma” gamle biler, som det høres ut som om har mista potta! Har dere noen gang tenkt på at grunnen til at onkel politi kommer opp dit for å stoppe denne uendelige børninga er at dere kjører på denne parkeringsplassen fra oktober til februar hver natt og at det er ca. 100 husstander som ligger og hører på dette i uendeligheten!!!! Har selv unger som ikke får sove som følge av dette uendelige levenet, og må ha vinduer igjen om natta! Vil anta at politiet mottar 15 til 20 anmeldelser på dette i uka og hadde det vært opp til meg hadde de sørga for å ta lappen og bilen til dere alle.....men heldigvis for dere har de lite resurser… Er jo fean meg mer irriterende enn russen som tros alt kun har fest en tre fire ganger i året på Tryvann. Kan ikke fatte og begripe hva som er sp moro med å børne rundt på en isete parkeringsplass i time etter time… Kunne jo klart det med hvilken som helst gammel kjærre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er litt nysgjerrig på alle som raser rundt på Tryvann med hyper ”trimma” gamle biler, som det høres ut som om har mista potta! Du er nok inne på noe her, de fleste av dem har nok mista potta.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Tror jeg har lest om den 240n et sted. turbo? hvit med styling? 170hk i den tror jeg ingen turbo.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er litt nysgjerrig på alle som raser rundt på Tryvann med hyper ”trimma” gamle biler, som det høres ut som om har mista potta! Har dere noen gang tenkt på at grunnen til at onkel politi kommer opp dit for å stoppe denne uendelige børninga er at dere kjører på denne parkeringsplassen fra oktober til februar hver natt og at det er ca. 100 husstander som ligger og hører på dette i uendeligheten!!!! Har selv unger som ikke får sove som følge av dette uendelige levenet, og må ha vinduer igjen om natta! Vil anta at politiet mottar 15 til 20 anmeldelser på dette i uka og hadde det vært opp til meg hadde de sørga for å ta lappen og bilen til dere alle.....men heldigvis for dere har de lite resurser… Er jo fean meg mer irriterende enn russen som tros alt kun har fest en tre fire ganger i året på Tryvann. Kan ikke fatte og begripe hva som er sp moro med å børne rundt på en isete parkeringsplass i time etter time… Kunne jo klart det med hvilken som helst gammel kjærre. Jeg har full forståelse for at det er forjævlig når folk bråker mest mulig(høl i potta/ikke-eksisterende potte), men det er faktisk folk der med relativt nye og/eller velholdte biler også, og dem håper jeg virkelig ingen klager over(i så fall er det bare jævla råttent gjort) siden de ikke lager urovekkende mye bråk. Sladding er artig, punktum finito. Ikke alle liker fisk, men man rakker ikke ned på de som spiser det fordet. blir så forbanna kvalm av og høre på alle dere som "sladder" med fwd.. det er jo helt grusomt.. ler så jeg griner hver gang jeg ser noen i en eller annen golf eller annet dritt som napper i kjeppen for så og få en helt ubrukelig sladd. . bruk heller 5-6 tusen så dere helt sikkert bruker ellers på neonlys og flotte setetrekk, på en vinterbil med rwd. sveis sperre og kos dere. god jul Noen spesielle du hinter til? Må si meg enig i at det er litt småteit å ''sladde'' med FWD.. det er egentlig ganske atalt.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 hehe jeg hinter til alle som tror de er "driftking" med håndbrekket dratt helt opp og drifter bortover på 1 gir. hehe Atalt.. hehe.. Men de som faktisk får til litt skikkelig sladding må bare holde på. Jeg foretrekker bak- og firehjulstrekkere:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ikke alle liker fisk, men man rakker ikke ned på de som spiser det fordet. Man hadde klaget hvis de hadde holdt fisken under nesa på deg når du skulle sove :) Bil på fullt turtall bråker bra uansett.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Man hadde klaget hvis de hadde holdt fisken under nesa på deg når du skulle sove :)Bil på fullt turtall bråker bra uansett.. Eirik Ojojoj. Du henger da på Tryvann så du skal jo liksom være enig, Eirik!!!! Dessuten så må vi da få ha et sted å leke litt på! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg lukter noe, lukter noe onkel blå. kanskje de har lest gjennom tråden? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg lukter noe, lukter noe onkel blå. kanskje de har lest gjennom tråden? De må bare lese! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg lukter noe, lukter noe onkel blå. kanskje de har lest gjennom tråden? Seff, alle som registerer seg på et åpent forum for bilinteresserte, for å klage direkte til de som holder dem og barna våkne om natta, er nok purk. Glupt sagt :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg