Gå til innhold

Hvorfor kjøre rundt med ulakkert styling?

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

En ting jeg egentlig alltid har lurt på er hvorfor i all verden kjører folk rundt med ulakkerte fangere, sideskjørt og vinger? :S

Er det ikke mye bedre å la delene ligge til du får lakkert dem?

La meg bare sette opp et par punkter for hvorfor dere burde la det ligge:

- Det ser latterlig ut, spesielt hvis stylinga er grunnet i forskjellige farger. Møter mange som har rosa grunning på fangerne som de kjører med, wtf?

- Du slipper å utsette delene for steinsprut osv osv = mindre forarbeid ved lakkering

Jeg kan forstå hvorfor noen gjør det hvis de f.eks. ikke har andre fangere å kjøre med, men faen heller a..da hadde jeg kjørt uten fanger i stedet.

Også er det mange som kjører med ulakkerte deler i flere måneder, akkurat den fatter jeg ikke. Husker jeg så en Civic støtt og ofte i Lillestrøm over lang tid og han/hun klarte aldri å få lakk på stylinga si. Uff...

Måtte bare få det ut!

Noen som har noen formeninger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

at dem sparer til hel-lakkering av bilen?

Da hadde jeg heller ventet med å slenge på fangerene til jeg hadde råd.

Ikke noe poeng i å lage masse hakk og elendighet i ny fanger.

Og så tar man jo en sjanse mtp uhell, vips så var fangeren boss(søppel som dere sier østpå)!

Penger ut vinduet. Du skjønner sikkert tegningen.

Blir bare trist når jeg ser biler med en haug med ulakkert plastikk! :nono:

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser helt jævlig ut med ulakkert styling, og så kjører dem rundt i flere måneder sånn.

Og så ere alltid styling som er første prioritet, svære fangere og en masse drit og så sitter fortsatt bilen originale 14 toms alu hjul på bilen.

Altfor og ikke bruke penger på felger og senkesett først, det pynter jo opp mye mer enn all den ulakkerte plast driten.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også det er helt jævlig at folk kjører rundt med ulakka styling.. men tenk også på at de som kjører uten ulakka frontfanger kanskje har det slik fordi de har ødelagt den andre.. og som kjent så er det ikke lov til å kjøre uten fanger..

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører en Mitsubishi Carisma rundt i område Bergen/Os med lexus lykter bak og en fantastisk "fin" hvit (ulakkert) front + bakfanger og sideskjørt. Bilen er rød og ser ikke ut... huff... Så er enig med deg al3x og alle andre som syns det ser helt løkt ut med ulakkert styling påmontert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider