Gå til innhold

Hvorfor kjøre rundt med ulakkert styling?

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
mange som settern på og tilpasser den!! er drittjobb å montere en styling, tilpasse den, få den av sette den på nytt noen ganger

Og det er like helvete å lakkere delen når den er på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjortisene snur jo seg etter plastbiler som ser ut som en voldtatt gnom... kanskje det er dette dem prøver å få tak i?

ser jo helt jævli ut medt sånn japseplast på det meste, finns fine kit, men da er det gjennomført, noe som er veldig sjeldent her til lands.

btw, er det veilside eller noe annet det kitet på den rx-7'n i starten på tokyo drift?? den han hovedpersonen låner av han andre...som du hører wankelen på? det er i sekvensen der han hovedpersonen blir kasta ut av han kembo-svære "tigerpote" eller hva han heter etter å ha henta noe penger..

den er GROM.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har du den ja,

til dere plastikk-fjortiser: slik skal raketten deres se ut, ikke sånn som den skummelt-stygge accorden tidligere i tråden.

Har du ikke råd, så DRIT i styling da vel, påkost felger og senk, det gjør bilen mye penere;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, ja det er forferderlig stykkt. Men jeg går ikke så langt at jeg irriterer meg over det. Da parkerer jeg heller ved siden av en bil med ulakkert styling, så folk virkerlig får se hvor stykk det er.. Ikke det at jeg selv har styling men... Prinsippet er der delvis..

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiside_Fortune_RX-7_91534_20080618.jpg

Synes denne stylinga blir litt i overkant jeg..

På de fleste biler så holder det med skikkelig senk, større/bredere felger samt. div. andre småting.

..og kjøre rundt på overdreven monsterstyling er sjelden pent, og når den i tillegg ikke er lakkert ser det helt for jævlig ut.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider