Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei. Eg lurar på åssen eg skal lakksote? Dette gjelder nokon baklykter. Eg skal lakke blinkljosa som er oransje, raude som resten av baklykta. Har høyrd at du skal kline på med lakk til det renner av, stemmer detta? Er det best å lakke det som er raudt frå før på nytt med ein gong au, kanskje? Bør eg pusse og avfette eller bare avette? Takkar for svar og håpar nokon kan hjelpe meg! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det var en dialekt som ligger langt ifra min egen..! Stemmer for bokmål, så gjør du det litt lettere for oss som leser og forhåpentligvis skal hjelpe deg litt. Matt nedd baklyse med en fin matteklut, legg på sotesprayen i ønsket antall lag. Spraye på til det renner er ikke måten å gjøre det på! Selv legger jeg over noen strøk med ren klarlakk over når jeg har lagt på sotesprayen, selv syns jeg de blir mye blankere da. Sånn gjør da jeg det.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Takk, Takk! Jeg fikk i grunn svar på det jeg lurte på nå! Så jeg skal bare lakke som om det skulle vert vanlig lakk? Tror du jeg bør lakke bremselyset og refleksen og sånn at det blir likt? Var jeg flink til å skrive nå:D :D Hehe... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Lakker alt som er rødt, da slipper du overgangen. Husk å vask glasset med tynner før du lakkerer, hvis ikke blir det masse slipestøv i lakken. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Då får jeg gjøre det. Jeg bruker Lynol, det bør vel gå greit her og, vel? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Då får jeg gjøre det. Jeg bruker Lynol' date=' det bør vel gå greit her og, vel?[/quote'] Bruk siliconfjærner til avefetting før lakkering Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 ta noen bilder av resultatet da...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Vanlig silikonfjerner som jeg får kjøpt på bensinstasjon da eller? Skal nok få ut bilde ja. Må bare rigge meg til i garasjen så ikkje alt blir lakka, er litt trangt der... Kan nevne det at jeg lakka ei mopedbaklampe på innsida tidligere. Pga hadde flassa på innsida. Blei veldig fornøyd med det resultatet! Bare litt skryt, hehe! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Tror nok ikke at bensinstasjoner selger slikt nei, jeg har ihvertfall aldri sett slike lakkprodukter til salg hos bensinstasjoner, så du må nok innom en lakkleverandør, eller et lakkveksted for å få kjøpt slikt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Jobbar på bensinstasjon og me har turtle wax silikonfjerner. Men det er til lister og sånt det tenker eg. Får høre med ein lakkerar da. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Jobbar på bensinstasjon og me har turtle wax silikonfjerner. Men det er til lister og sånt det tenker eg.Får høre med ein lakkerar da. Det er nok langt ifra det samme som siliconfjærner for lakkerings verksteder Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Det er nok langt ifra det samme som siliconfjærner for lakkerings verksteder Er nok sant det, ja. Får prate med ein lakkerar om han har noe. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg