larsiomega Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei, har et problem.. Bilen min har stått stille en stund pga. fiksing av div understell og annet. Men etter dette begynte bilen og fuske bitte litt på lavt turtall. Dette ga seg, så trodde det var greit, men nå har den begynt igjen, bare mye værre. Merket det i dag, gir jeg på litt på lavt turtall så bare fusker den, vil liksom ikke opp i fart. Noen som har tips om hva det kan være? plugger og luftfilter? Takker for svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-MV6 Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Prøvd en goskvett kondensfjerner?? Evt sjekk toppdekselpakning. Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ville vel være verd å sjekke pluggledningene. Det kan igjen være relatert til toppdekselpakningen som nevnt over. Olje rundt pluggledningene forkorter levetiden. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har akkurat det samme på min Omega B nå.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ville vel være verd å sjekke pluggledningene. Det kan igjen være relatert til toppdekselpakningen som nevnt over. Olje rundt pluggledningene forkorter levetiden. Skal sjekke litt. Tror ikke det er kondens, for har nesten full tank. takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Rart det her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hvordan er den når den er kald? På min så virker det som om det funker greit i noen min til motoren får opp litt temp så begynner fjuskingen. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Tjaa når du sier det, kjørte ista, og da virka den kanskje litt bedre i noen min, så begynte den. Hvis jeg kjører veldig pent, og ikke mye motstand går d.. Men har hørt rundt, og tror det kan enten være plugger, filter, kabler til pluggene eller en lambdasonde som sitter fram på eksosen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Er akkurat som min da..Jeg skal bytte plugger og plugg ledninger på mandag så får vi se. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Stemmer. Sifra åssen det gikk da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Plugger er nå byttet og fjuskingen er borte:) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 så fint :) da må jeg også prøve det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ja det er greit og begynne i den "billige" enden..Kan jo hende det bare er en bagatell Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 jepp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 de skulle jo ha 1800 kr for plugg ledninger på opel;P så prøver bare pluggene først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg