Gå til innhold

Omega b fusker..

Ranger emnet


larsiomega

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen kan faktisk gå helt fint med defekt lambdasonde, så jeg tror ikke den bør være hovedmistenkt. Ingen feilkoder? Hvis ikke har jeg trua på pluggledninger eller evt. DIS-packen.

Forøvrig er risikoen for bytting av deler som er OK vel så stor hvis du setter den på verksted som om du prøver selv.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Men lurer på, har et problem, skulle til å bytte bensinfilteret ista, men ser det er let å få av på ene sia så det går fint, men den andre enden av filteret er det en rar kobling, så fikk ikke av denne, hørt at man må ha et spesielt verktøy.. Noen som vet noe om d?

Og er det vanskelig å bytte plugg ledninger, samt pris på dette?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme rare kobling i begge ender av filteret. Hvis du bare sørger for at det er med nye låsestykker i det nye filteret du kjøper så er det bare å bruke vold og vaselin for å få det av. Det tar lang tid første gangen og 1 minutt de neste gangene. Studér koblingen på det nye filteret så skjønner du hvordan det funker.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en trekker jeg på filteret mitt.. Brukte vel 3 min på å bytte det :) Pluggkabler koster ca 1000 kr hos oss vel. Du har jo hatt bilen der noen ganger nå. Fusket greit når den var her.. hehe..

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei ikke jeg :) Han andre der.. Rakk aldri og spørre om du sku ha deler til en sånn heller. Hadde akkurat en lik en. Men solgte den. Du lå foresten vedsiden av meg her om dagen.. I rundkjøringa opp mot byen.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja straffa den han:) neida..

 

Jeg kjørte mot smart. Du opp i byen. Kjører grønn s4..

 

De lysa blir aldri bra vis det er sånn billig linselykt. Hatt to sett som aldri lyser topp. Kjøpte orginale hella ble en helt annen verden.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår