magnul Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hvis de koster 1800 på opel, er det jo bare å kjøpe dem et annet sted hvis det skulle bli nødvendig. 437kroner på carparts f.eks. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jepp, bare fikk litt hakaslepp når han sa prisen;P hehe. Bytta plugger ista, virka som om den går bedre, men fuska litt.. Skal prøve etterpå og se om det fortsatt gjør det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Så du noe olje når du byttet plugger da? Pluggkabler kan da feile uten olje også, men er jo i hvert fall godt tegn om det ikke er olje nedi der. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Virka ikke som om det var noe olje der.. etter det jeg så. Men nå blir jeg så forbanna! Fusker jo bare ennå mer, går ikke ann å kjøre bilen nå. Fusker på alle slaks turtall! Så er ikke pluggene, kan være denne lamdasonda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-MV6 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 300-400 for en halvtime feilsøking på opelverksted. Så slipper du å skifte masse deler som er ok.... Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 ja har bestilt time, men bare tenkte å bytte plugger for å se om det var en så enkel feil. Er en stund sia de er bytta uansett, så det er bare bra for gomegan;) kjøpte også et bensin filter, så får se om d hjelper, timen er ikke før om halvannen uke så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Bilen kan faktisk gå helt fint med defekt lambdasonde, så jeg tror ikke den bør være hovedmistenkt. Ingen feilkoder? Hvis ikke har jeg trua på pluggledninger eller evt. DIS-packen. Forøvrig er risikoen for bytting av deler som er OK vel så stor hvis du setter den på verksted som om du prøver selv. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Okey. Men lurer på, har et problem, skulle til å bytte bensinfilteret ista, men ser det er let å få av på ene sia så det går fint, men den andre enden av filteret er det en rar kobling, så fikk ikke av denne, hørt at man må ha et spesielt verktøy.. Noen som vet noe om d? Og er det vanskelig å bytte plugg ledninger, samt pris på dette?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Det er samme rare kobling i begge ender av filteret. Hvis du bare sørger for at det er med nye låsestykker i det nye filteret du kjøper så er det bare å bruke vold og vaselin for å få det av. Det tar lang tid første gangen og 1 minutt de neste gangene. Studér koblingen på det nye filteret så skjønner du hvordan det funker. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Er bare sånn kobling i ene enden, andre vare en slangeklemme.. Også føølger det ikke med noe kobling på det nye filteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Brukte en trekker jeg på filteret mitt.. Brukte vel 3 min på å bytte det :) Pluggkabler koster ca 1000 kr hos oss vel. Du har jo hatt bilen der noen ganger nå. Fusket greit når den var her.. hehe.. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Plugg kablene som har forårsaket at bilen fusker. Så da blir bilen fin igjen snart;) jasså, så du har vært ute å rå kjørt med omega'n?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hehe nei ikke jeg :) Han andre der.. Rakk aldri og spørre om du sku ha deler til en sånn heller. Hadde akkurat en lik en. Men solgte den. Du lå foresten vedsiden av meg her om dagen.. I rundkjøringa opp mot byen. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Kjørte han hardt altså:P? Jasså, når var dette? vedsiden av? sku jeg mot smart ell noe da ell? og ogsen bil haru? tenkte å ta en lys justering kanskje. Er umulig å få disse lyktene til å bli riktig.. Lyser så feiiil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Ja straffa den han:) neida.. Jeg kjørte mot smart. Du opp i byen. Kjører grønn s4.. De lysa blir aldri bra vis det er sånn billig linselykt. Hatt to sett som aldri lyser topp. Kjøpte orginale hella ble en helt annen verden. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg