Gå til innhold

Hjelp! Cd'en sitter fast

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem med cdspilleren i mammas Golf, den ser ikke ut til å gi slipp på cd'en, og hver gang jeg trykker eject kommer det "Cd error" og når jeg trykker CD knappen så står det "No CD".

Har dere noen tips til hvordan jeg skal få klart å få den ut?

Er ikke så veldig keen på å kontakte Møller i frykt for å betale dem for en så liten jobb!

Takk!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig trasi problem hørtes det ut som..hehe... vet ikke om dt hjelper men hva med¨å ta en anna cd å dytte den som er i spilleren lengre inn slik at spilleren registrerer at det er en cd i slik at den kan spytte de ut igjen? eentuelt kanskje bare nullstile spillern.. det ekleste mpten er da å løsne ramma rundt spiller.. sitter med klips bare.. start nederst.. bare brett ut nedre kanten til klipsene løsner og arbeid deg rundt hele ramme til klipsene er løse.. så skrur du ut 4 skruer som holder spilleren på plass og trekker ut spilleren og løsner kotakten bak på spillern og sett den inn igjen og se om det er noe forskjell..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEIL!!!!!!

Du må først av med luftspjellet og deksler for å komme til 2stk torx skruer som holder plast ramma rundt spilleren din.

Deretter er det bare å dra den løs fra klips som henger rundt klimakontrollen og spilleren.

DSC_1109.jpg

Ville levert inn spilleren til Møller så sant du er innenfor reklamasjonsretten på produktet, som er 5 år.

Eller om nybil garantien fortsatt gjeller evt bruktkjøpgaranti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider