>Hamann< Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Vis meg noen 320`r og 325`r a folkens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hehe.. den var grei nok den:D orginal el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 fangeren er en M-Tech 2-fanger... Resten av bilen er så og si original ja... Søker på en 12-uendelig jobber nå, se om jeg får noen av de, så skal jeg fikse litt her og der :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 ok.. jaja.. kansje greit det:) Skal bygge på en bil til våren jeg da.. 325 som skal lekkeres og og få nye felger og sånn.. den blir bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Bare husk å få tak i 17" felger :P Jeg personlig syns 16" er for lite... Og hvis du lurer på lakk, er jeg veldig fan av diamantsvart... Og hvis du skal style, prøv noe ikke for spesielt, men noe som ser originalt ut på bilen, hvis du forstår hva jeg mener :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 joa.. hadde tengt og lakkere den i rød jeg da.. me hvite 7,5*17 compomotivefelger:) men, tror kansje vanlig 40 senking blir for lite.. hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Jeg har 40... eller 35... aner ikke hva jallex senker... menne ville gått for 60 jeg gitt... 40 er litt lite... eller 60 fremme og 40 bak... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Ja da har jeg moderert litt her. tenkte jeg skulle gi dere en ekstra sjanse å diskutere på en voksen måte. egentlig skulle jeg stenge tråden men er i godt humør i kveld. kjør på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hva er egentlig m-tech. Har sett biler avertert med dette. For meg virker det som vanlige 3serier med m-merke på. Er det noen e36 som kommer med m-merke uten at det er m3 orginalt. Eller er alle de man ser bare folk som har satt på et merke? Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by OlleellO Hva er egentlig m-tech. Har sett biler avertert med dette. For meg virker det som vanlige 3serier med m-merke på. Er det noen e36 som kommer med m-merke uten at det er m3 orginalt. Eller er alle de man ser bare folk som har satt på et merke? M tech = m utseende og understell Det vil si at de har tilnærmet lik "styling" (bakfanger, sideskjørt, frontfanger, lister) som en orginal M. Dessuten er det m-understeller (senka 30/15 stemmer ikke det?). Jeg har m merke på listene, om noen av m-tech`ene kom orginalt med m bak er jeg ikke sikker på (jeg har det ikke). Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Ligger bilder av et par kule e-30´er her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=94 Den blå e-30 til Randy er helt overlegen spør du meg! Selv om den grå m3´en til Helge Vik er skikkelig tøff den også! - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by just crusing Dessuten er det m-understeller (senka 30/15 stemmer ikke det?). Husker ikke hvordan det er på E30 og E36, men E46 har iallefall 20/20. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg