OlleellO Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by just crusing M tech = m utseende og understell Det vil si at de har tilnærmet lik "styling" (bakfanger, sideskjørt, frontfanger, lister) som en orginal M. Dessuten er det m-understeller (senka 30/15 stemmer ikke det?). Jeg har m merke på listene, om noen av m-tech`ene kom orginalt med m bak er jeg ikke sikker på (jeg har det ikke). K så da er "vanlige" 3 serier med m-merke bak ikke m-tech men 318 eller lignende med klistra på merke da... Var vel det jeg trodde (det er harry ass). Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Fy faen! Den der var PEN! Ser at lakkerte sidelister og speil har mye å si. Må få dette lakkert da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Min gamle:) savner den:( Er ikke en 320/325 men noe enda bedre 318is:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg