vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 hei. jeg har gule justerbare konidempere på min golf 3. disse kan kun justeres på hardheten men lurer på hvordan jeg justerer det. kan noen hjelpe meg med dette?:) jeg skal ha den så stiv som murlig;) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 er det ingen som veit hvordan golfen min blir stiv som faen ? Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 må være noen her som veit åssen jeg får til dette ? Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hva med å søke litt på f.eks koni sine sider? Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Tror det er sånn at du trykker stemplet i bånn også skrur du med eller mot klokka for å justere. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg